V28 Snack

Humpepro85

Member
Reaktionspoäng
0
Vad har ni alla fått från Handels eventet?

Själv fick jag en 40% av förråd kapaciteten till alla byar! :D
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Jag stödjer inte premevent. Så bojkottar snurran och av den anledning heller inte fått något.

(kan bero på att jag lever på livsminimum tills den 25:e eller också bara hatar event. U will never know.)
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ajdå! Vad har du nu ställt till med? :(

Ny dator, headset, jägarexamen, skåp, bössa, sikte. 3 veckor i stockholm varav en vecka på hotell....

Levt en aning över mina tillgångar! ^^

Om det inte vore för att jag bojkottat funktionen med att köpa prem och därmed också sälja så kan det hända att det blir några premfria dagar också... om man inte skaffar sig en smarrig co då förstås! Inte för att det lär hända... då ingen står ut med en maktgalenfacist som mig..
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ny dator, headset, jägarexamen, skåp, bössa, sikte. 3 veckor i stockholm varav en vecka på hotell....

Levt en aning över mina tillgångar! ^^

Om det inte vore för att jag bojkottat funktionen med att köpa prem och därmed också sälja så kan det hända att det blir några premfria dagar också... om man inte skaffar sig en smarrig co då förstås! Inte för att det lär hända... då ingen står ut med en maktgalenfacist som mig..

Ajaj låter vådligt :sneaky: Smarta investeringar är ju dock alltid värda i längden som vi alla vet :D

Du borde förresten ha klarat 10 mynt om det nu är knapert ;) Skriv i milstolpe-tråden!

Edit: Hann tyvärr bli snodd av crazy
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
valentine_by_preet618.jpg

Tänkte ja skulle fira Alla hjärtans dag med lite inks

underatt.jpg

Men tänk på att inte drabbas av panik ;-) I won't.

show_no_fear_skull_by_stayinspireddesign-d6gtf7z.jpg
 
Topp