V28 Snack

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men vi gör väl såhär då pias, du håller på o leker clown i ryktes tråden så skapar ja en tråd där vi slipper säga "Det ryktas" varje gång vi vill skriva något.

Regler som gäller är naturligtvis innogames + Det måste ha något med v28 och göra, vill du trashtalka en spelare så måste han spela v28 & då får man klanka ner på hans andra världar. (Om du måste)

Som alltid så försöker ja jämt gå våra älskade moderatorer till mötes, så om de vill editera in några ord om hur tråden ska skötas etc så får dom mer än gärna göra de här. Försök iaf att vara snälla mot varandra.

Ja börjar

Ser ut som att Susa har börjat.

Nick lirar ihop med dennis & mabba? Lycka till säger ja bara till dem. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Undrar vad mabba ska bidra med( förutom det roligaste garvet i världen)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det ryktas att Mabba är världens underbaraste person. Mer behövs inte och mer kräver jag inte.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att skratta bäst som skrattar sist.

Ryktas vidare att det är fruktansvärt skön känsla när man vet att 2 premades skapades bara för att ta ner mig. Gud vad jag är bra.

Tror inte riktigt att 2 stammar enbart skapats för och ta ner dig nick, tror de är mer fokus på stammen du är med i. Förnedring utav dig är va ja personligen är ute efter & ja, mitt skratt kommer låta högt.

Få nu inga tankar, adla ditt konto så skryter man nog mer över att man lyckats plocka dennis.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Tror inte riktigt att 2 stammar enbart skapats för och ta ner dig nick, tror de är mer fokus på stammen du är med i. Förnedring utav dig är va ja personligen är ute efter & ja, mitt skratt kommer låta högt.

Få nu inga tankar, adla ditt konto så skryter man nog mer över att man lyckats plocka dennis.

Absolut, förstår att du är ute efter SuSa då vi adlade bort dig på v21 :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja det är väll det att Det ryktas tråden har vart tänkt som en tråd för just rykten och korta snack runt de. Vill man diskutera mer utförligt så är det tänkt att det skall skapas trådar i de ämnena.
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Seriös fråga. Vilken kontinent är lättast/svårast att ta över ?
Var ligger de "farligaste" stammarna osv.
Eftersom jag bara har koll på mig själv och ingen annan, så e det rätt svårt för mig att göra en sådan lista.
 

DeletedUser

Guest
Seriös fråga. Vilken kontinent är lättast/svårast att ta över ?
Var ligger de "farligaste" stammarna osv.
Eftersom jag bara har koll på mig själv och ingen annan, så e det rätt svårt för mig att göra en sådan lista.

Håll dig borta från xxxwebbsterxxx. Riktigt skicklig spelare.
 
Topp