v21

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hejsan.

Vi har i dagsläget inget datum när v21 kommer men så fort vi får reda något så kommer vi att annonsera detta.

Tack.
 

DeletedUser

Guest
Svara på den här frågan då: Vet tyskarna ens om att vi på .se är väldigt ivriga på v21 nu och har varit det rätt länge i jämförelse med release av andra världar?
 

DeletedUser

Guest
Hej igen.

Det som sägs och skrivs i forumet vidarbefodrar jag till mina chefer, så de vet allt om att ni är ivriga på v21, till och med jag är det.;)
Håller tummarna för att v21 kommer snart.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
asså kommer inte världen inom 3 veckor är det skamligt är ju snart ingen SE värld kvar öppen
 

DeletedUser

Guest
Hej igen.

Det som sägs och skrivs i forumet vidarbefodrar jag till mina chefer, så de vet allt om att ni är ivriga på v21, till och med jag är det.;)
Håller tummarna för att v21 kommer snart.

Då kan du viderbefodra allt skit vi slänger på dem också. Lite fart får det bli på TW.se!
Många lär sluta om inte en ny kommer, hur ska då InnoGames få en massa pengar, för det är ju verkligen bara det dem vill, men bryr dem sig helt ärligt om vad vi vill? Nix det tror jag inte att dem gör, bara dem får pengar är dem glada. Men jag kan säga en sak:

Utan en ny värld, blir det inte mycket pengar. Men ni har väll redan rånat alla på sina pengar på inget.

Inget skit till dig TC, du vet hur jag är sen skype. Blir lätt sur på dessa Tyskarna
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Då kan du viderbefodra allt skit vi slänger på dem också. Lite fart får det bli på TW.se!
Många lär sluta om inte en ny kommer, hur ska då InnoGames få en massa pengar, för det är ju verkligen bara det dem vill, men bryr dem sig helt ärligt om vad vi vill? Nix det tror jag inte att dem gör, bara dem får pengar är dem glada. Men jag kan säga en sak:

Utan en ny värld, blir det inte mycket pengar. Men ni har väll redan rånat alla på sina pengar på inget.

Inget skit till dig TC, du vet hur jag är sen skype. Blir lätt sur på dessa Tyskarna

var e gilla knappen va fan.,.,........!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp