v21

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kul att varje gång man kollar in så finns det inga news om 21an tappar ju suget mer och mer... upp med den nu! :(
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att väldigt många är sugna på v21 och den är på G, tro mig.:)
Tyvärr så har våra systemadministratörer i Tyskland väldigt mycket att göra just nu men jag lovar er att v21 kommer så fort som möjligt. =)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jag vet att väldigt många är sugna på v21 och den är på G, tro mig.:)
Tyvärr så har våra systemadministratörer i Tyskland väldigt mycket att göra just nu men jag lovar er att v21 kommer så fort som möjligt. =)

bah de har haft mycket att göra i 5 år någon gång måste det ju sluta
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att väldigt många är sugna på v21 och den är på G, tro mig.:)
Tyvärr så har våra systemadministratörer i Tyskland väldigt mycket att göra just nu men jag lovar er att v21 kommer så fort som möjligt. =)

Kul att du har tid att lugna vild djuren :) Nu hejar vi alla på Tyskland så de jobbar på lite fortare :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att väldigt många är sugna på v21 och den är på G, tro mig.:)
Tyvärr så har våra systemadministratörer i Tyskland väldigt mycket att göra just nu men jag lovar er att v21 kommer så fort som möjligt. =)

Jaså trevligt och höra, synd att dem inte kan låta Sverige göra som de vill. Men premium poäng det ska vi ha, så spelet kan fortsätta vara uppe. Men när flera världar går under så blir det inget för att hålla det uppe. Toppen!!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
riktigt skönt att det dröjer faktiskt :) nu kan man vila sig lite från tw i ngn vecka.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas inte dem väntar tills dess, då har redan många flugit iväg till andra spel. Då lär TW.se gå under.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ah kom igen har ju mina 15 konton redo att spela börja nu nån gång e ju no rules time
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp