V21 2013 förväntningar?

DeletedUser

Guest
Hey, nu sker snart skiftet när 2012 blir 2013, har hänt en del under 2012 i tw. inte minst i V21 hehe.

Vad tror ni kommer hända här i V21 under 2013?



Själv tror jag SuSa kommer ha en viktig roll i kommande skede på världen. Vi får se.


Gott nytt år ifrån mig o till er alla!

Tistel.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Jag tror världen avgörs detta året.

Hoppas även det fortfarande finns vinnarkonkurrens fram till sommaren med, det är då jag brukar finna det mest intressant vad gäller folks aktivitet och spellust :awsm:.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte påstå att jag har några förväntningar, men mina förhoppningar går till att tw.se ska återgå till rent spel, inga backstabbs, man ska kunna lita på sina diplomatier, man ska få en vettig krigsförklaring innan attackerna haglar in o.s.v. ja helt enkelt kunna lira med spelglädje och att den stam som tar hem världen ska inte vara den som kört mest oärligt och blåst flest utan det ska va den stam som krigat sig till vinsten genom ett fair play.
 

DeletedUser

Guest
Ser fram emot och längtar efter lite roliga konversationer ingame. Alltid roligt att snacka gojja med fienden.

Ska även bli kul att kriga, längtat bra länge nu :)

Vänligen
Nico
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Sant :p Back to topic.

Jag hoppas att det blir mer krigande. Att flera stora stammar börjar kriga mot varandra.
Eller ävan att småstammar krigar mot varandra. De är faktsikt rätt roliga att följa :)

Men som Liemannen sa, att man håller sig till avtal och liknande.
 
Topp