V2 diskussionstråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här är en tråd för att diskutera följande saker:
Krig där följande stammar (samt familjestammar om de inte står listade) är inblandade:
LaD, K¤O¤L, TKOTRT, TCO, DO, MR, ROS-R, TKOTR3, ²º, TKOTR2, LaCr, RoS, HB, RIM, SVIT, GW, The13+, Bringt, MoRiHa, WCIP.

TW-admins skötsel av V2 och V2 forum.

Elohim.

Utvecklingen av V2 (kartan, stammars relationer, enskilda spelare osv).

Känner ni att det finns något som ni verkligen vill diskutera, som saknas, så skriv det i er post. Det är också OnTopic, saker som saknas. :D

Kan börja med att ta upp något angående skötseln av V2 forumet. Jag loggade in idag med ett nytt meddelande. En notering visade det sig, jag har varit olydig! :eek: Vad hade jag då gjort, kan man fråga sig. Vilket jag självklart gjorde. Så jag läste och där står det att jag gått off topic på en tråd där jag frågat om en tråd som blivit låst (Mörkningen för att ingen ska få tala illa om Elohim). Det lustiga är att det visar sig att den riktiga anledningen till noteringen är att jag tydligen gjort försök till att föra diskussionen vidare efter att en tråd blivit låst. Då är min fråga: Är det inte tillåtet att starta en tråd angående ett ämne där en tråd redan blivit låst? Även om den förra tråden blivit låst pga mkt offtopic?

Det finns även en står även i en tråd att diskussioner som denna ska tas via "supportsystemet". Har jag missförstått det systemet eller ger det ingen möjlighet alls till en öppen diskussion?

Är det inte tillåtet att starta en öppen diskussion där man kan dela med sig av sina åsikter så skulle jag uppskatta om någon mod skriver det i ett svar så att jag kan redigera mitt inlägg istället för att jag ska åka på en ban på forumkontot.

För att ytterligare visa denna tråds mångsidighet så fortsätter jag med att konstatera att TKOTRT tuffar på mot MR, sakta men säkert. Någon på fronten som har något att säga om läget?
 

DeletedUser

Guest
Det här forumet må ju vara det hårdast styrda forumet jag någonsin varit på, tycker det är trist.

TCO krigar lite mot MoriHa (på västfronten intet nytt)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
och K¤O¤L tar in byarna (spelarna) som inte vill hamna i vår ägo.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Vill ni starta diskussionstrådar om olika stammars relationer så gör det, det är det forumet är till för. Försök dock hålla er till ämnet i tråden, starta inte heller trådar med 100 olika ämnen i samma tråd.

Ärendet kring Elohim är färdigdiskuterat på det öppna forumet, har ni något mer att säga i sak (inte åsikter) skicka in en supportbegäran om det. Enskilda ärenden är inte uppe för diskussion på de öppna forumena.

Du fick en varning för att du gick off-topic, så enkelt var det med den saken, vidare tog du upp ett ämne som inte längre är öppet för diskussion på det öppna forumet (och det visste du).
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Från tråden om Elohim

Som hoaa, så tycker jag att tråden dessutom börjar tappa sitt syfte och börjar leda till mer och mer pajkastning. Anser därför att vi har diskuterat detta tillräckligt och ser fram emot att du Hoaa tar tag i mig via PM, samt andra medlemmar som fortfarande på ett snäpp vill diskutera detta vidare.

Tråden förklaras här med låst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp