v18 Prisutdelning

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1) Groundskeeper Willie
2) Wallin016

Favorit spelaren:
1) Ziwo<3
2) Itchy And Scratchy atm!

Mest hatade spelare:
1) Mackan 9123 - Glömmer Aldrig!
2) Tonnib - Glömmer Aldrig!

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1) - Ziwo
2) - Fisticuffs!

Spelaren med ljusast framtid på v18 som inte är med på top40
1) Liemannen
2) Ziwo


Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
- ArBa/RageQ Båda på delad platts!
- Vill säga DOH! men egna stammen så säger BOPE/enadE!


Mest hatade stammen.
- enadE!
- Värsta!

Bästa ledaren:
- TheCuteHero/Black Sparkz - Vunnit 2 världar innan - bevisar att han har de som krävs i en värld där man inte kan merga dessutom! Säg vad ni vill men i v12 var de inte ens hans förslag vad jag vet och låter rankingen + Oba säga sitt (Oba ArBa)
- Stribes ledare!

Sämsta ledaren:
- DOH!'s fd. ledning!
- Värstat ledning nu i slutet, jag menar hallå få de att se ut som en gangbang, patetiskt.

Känns fan förnedrande och dela platsen med ett gäng som adlar barbarbyar som en annan fäller kvinnor :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1) Groundskeeper Willie
2) Wallin016

Favorit spelaren:
1) Ziwo<3
2) Itchy And Scratchy atm!

Mest hatade spelare:
1) Mackan 9123 - Glömmer Aldrig!
2) Tonnib - Glömmer Aldrig!

Den roligaste personen att vara social med(skicka Ing. msg till)
1) - Ziwo
2) - Fisticuffs!

Spelaren med ljusast framtid på v18 som inte är med på top40
1) Liemannen
2) Ziwo


Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
- ArBa/RageQ Båda på delad platts!
- Vill säga DOH! men egna stammen så säger BOPE/enadE!


Mest hatade stammen.
- enadE!
- Värsta!

Bästa ledaren:
- TheCuteHero/Black Sparkz - Vunnit 2 världar innan - bevisar att han har de som krävs i en värld där man inte kan merga dessutom! Säg vad ni vill men i v12 var de inte ens hans förslag vad jag vet och låter rankingen + Oba säga sitt (Oba ArBa)
- Stribes ledare!

Sämsta ledaren:
- DOH!'s fd. ledning!
- Värstat ledning nu i slutet, jag menar hallå få de att se ut som en gangbang, patetiskt.

Okej så du tycker stribes ledare är bäst på v18?:)

Som inte ens kan stoppa 2 spelare som adlar ner stammen deras som sedan flyr och adlar barbs..?
Dock smart ide men ska man bli credad till v18 bästa ledare ska man ialflall kunna ta 2 spelare :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Okej så du tycker stribes ledare är bäst på v18?:)

Som inte ens kan stoppa 2 spelare som adlar ner stammen deras som sedan flyr och adlar barbs..?
Dock smart ide men ska man bli credad till v18 bästa ledare ska man ialflall kunna ta 2 spelare :awsm:

Hmmm...sa han som stack från sin stam och lämnade dem åt sitt öde. FAIL!
 

DeletedUser

Guest
Okej så du tycker stribes ledare är bäst på v18?:)

Som inte ens kan stoppa 2 spelare som adlar ner stammen deras som sedan flyr och adlar barbs..?
Dock smart ide men ska man bli credad till v18 bästa ledare ska man ialflall kunna ta 2 spelare :awsm:

De gör dock ett grymt jobb med att hålla stammen motiverad trots motgångarna vilket inte är allt för vanligt nuförtiden. Något som, vad jag kan se, endast kan liknas vid vad nya ledningen i DOH! har åstadkommit. Och av de två spelarna som du nämner, när du ändå satt ribban för hur lite fakta spelar någon roll i frågan, så har en flytt till säkerheten i en större stam.
 

DeletedUser

Guest
De gör dock ett grymt jobb med att hålla stammen motiverad trots motgångarna vilket inte är allt för vanligt nuförtiden. Något som, vad jag kan se, endast kan liknas vid vad nya ledningen i DOH! har åstadkommit. Och av de två spelarna som du nämner, när du ändå satt ribban för hur lite fakta spelar någon roll i frågan, så har en flytt till säkerheten i en större stam.

Flytt ? Du om du tror att Jag flydde från er så kan jag säga att ni 2 tjockhuven har jävligt fel hahahhaxd
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...sa han som stack från sin stam och lämnade dem åt sitt öde. FAIL!

De hade varit en annan sak om han stack "medvetet". Han ville inte ens lämna stammen men det var hans CO-spelare som fattade beslutet för att lämna stammen så tycker inte du ska klandra dampen :)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
Bushdoctor

Favorit spelaren:
Wallin016

Mest hatade spelare:
1) Tachuck
2) Azike

Den roligaste personen att vara social med(skypa med)
Wallin016

Spelaren med ljusast framtid på v18 som inte är med på top40
/care

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
- ArBa/RageQ vad man nu vill kalla det.


Mest hatade stammen.
RageQ

Bästa ledaren:
- Black Sparkz - Bra på att leda sina stammar till seger, men på ett sätt som utmärker en förlorare. Att spela med hängslen och livrem är signifikativt.

Sämsta ledaren:
- DOH!s före detta ledning.
- DOH!s nuvarande ledning - Att inte förstå att ställa sig på RageQs sida eller utanför kriget på lång sikt kommer leda till stammens undergång, istället för att om man väljer att kriga mot RageQ kan leda till en ledande maktställning på v18 tyder på bristande kunskap om spelet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
............

Bästa spelaren: Abel


Sämsta Spelaren: Spiderweb



/// Logithp
 
Senast redigerad av en moderator:

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Er?:p Nja klart han blir adlad när han har hela stribe runt säg fråga spider hur det gick för hans off:)

Ja Jonis och Chrlju.9?

Spelar ingen roll hur mycket off som gick åt, ligger det en fiendeby i stammens kluster så är det väl självklart att byn ska bort.

Sen verkar det som att ni tycker att man är en sämst ledare om man väggar off?
 

DeletedUser

Guest
.........

3 k mot 30k och ändå måste han ta hjälp av 2 -3 andra spelare för att hjälpa till med rens och att ta ner lojen åt han.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
3 k mot 30k och ändå måste han ta hjälp av 2 -3 andra spelare för att hjälpa till med rens och att ta ner lojen åt han.

Som sagt, spelar ingen roll då byn var ett hot för oss då den låg i stamklustret?

Synd att deffen inte hann komma in bara ;) men bra jobbat.
 
Topp