V16s inverkan på prestigen och spelet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Du har inte läst igenom texten, Lojaliteten historiskt mot varann bestod i BaD(OH) skulle adla ut KoH och vissa "värdiga" konton skulle plockas över, Lojalitet hahahahaha ta inte ord i munnen som ni inte står till.... man har inte 400 incs på 2 timmar om det inte är förberett

Nä texten är mer eller mindre oläsbar så jag gav upp. Vart lite osäker på vilket språk det var.

Jo tydligen har du fel igen...

Men som sagt ÅTERKOM när du förstått innebörden...
 

DeletedUser

Guest
Man resonerar, går det inte avlägsna men inte köra bakom ryggen och backstabba så kontot får en massa incs direkt, play fair e inte er stil har jag ju sagt.... vársågod och skölj:D

Man hotar att anfalla med någon annans konto är den största formen av resonmang i Chockladfabriken har jag hört. Nä det var en saga med...
 

DeletedUser

Guest
Är väl intressant och läsa dina tankar och funderingar kring världen.

Dock känner du inte mig, du har aldrig pratat med mig, spelat med mig, spelat mot mig m.m., tycker därför det är tråkigt att jag får de "hårda" ord mot mig. Lägg inte skulden på snubben som sitter bakom kontot - lägg skulden på den som faktist gjorde det du talar om - om det ens stämmer i huvudtaget.

Tror vi alla kan ta detta med en nypa salt då jag vet att en hel del av denna informationen baseras på egna åsikter och "rykten".
Spelade nämligen själv i inbread, så mig lurar du inte...

Som sagt mina åsikter, mina sanningar och tror du att du har bättre koll på vad som hände så har du fel ifrån stammen OH.s sida av saken. sen har du och jag talats vid via pm minnet är tydligen kort;) men man vill väl minnas de bra och glömma de dåliga......
 

DeletedUser

Guest
Det är både backstabb och gangbang annars avlägsnar man enbart, känns skönt att ni bekräftar sanningshalten i saker hela tiden, en stammis är man lojal mot oavsett i min bok. Bara reda ut saker men den berömda sociala kompetensen du refererade till är det man måste använda, men lättare med fulspel (som du och många andra tycker är social kompetens)..... Backstabber och gangbangerstammar stå till ert nyvunna rykte ist:D

Taipan har, som tidigare bekräftats grävt sin egen grav genom svinaktigt agerande och beteende. Men du är väll fortfarande lika blåögd som tidigare och anser att taipan med sitt agerande är en spelare som ska höjas till skyarna. Ibland BCB så blir man mörkrädd för dig, du klagar över saker som fulspel och gangbang, samtidigt som du - så vackert - väljer att inte såga och ta avstånd från ageranden där personliga påhopp, hot, sexuella trakasserier och dylikt varit ett ständigt återkommande fenomen. Så, vi vänder frågan och ber dig ta ställning till vad du anser vara acceptabelt beteende. Kan du för en gångs skull klargöra om du tycker att hot, sexuella trakasserier etc är okej att ta till gentemot personer, man pratar med över internet? Skulle taipan, den lilla hormonstinta tonåringen, våga säga något utav de saker han sagt irl till någon av oss? Nej, det vet vi alla, vilket gör det hela ännu värre.

Dina övriga analyser är bara paradoxala och irrelevanta BCB. Enda poängen jag håller med dig om är att Xray är en oerhört härlig spelare och en grym taktiker. Eftersom jag både mött och spelat med honom (läs tiden i HMC). Sen har du rätt i att Harry är en lite märklig kreatur, samma med kossan - dock har du fel argument för ditt påstående. De måhända är lite udda som personer, men fyller en funktion för att få kugghjulen att rulla hos de som lär sig att man ibland får rätta in sig i leden, och direktiven från ledningen istället för att köra sitt eget solorace med diverse absurda utspel. Du och taipan hade helt enkelt svårt att anpassa er utifrån den rådande situationen internt inom stammen och för det är ni som ett par bittra PMS-tanter. Det är inte ledningens fel att två spelare sticker ut från mängden, och inte kan anpassa sig efter upprepade uppmuntringar om förändring från ledningshåll. Så snälla, håll dig till relevanta saker som faktiskt kan inge ett uns av trovärdighet när du gör utspel, likt detta. Ta det inte som kritik nu, utan en vänlig hjälpande hand för att förhoppningsvis skapa mer popularitet FÖR DIN SAK nästa värld du ger dig på.

Nej BCB, reflektera över vad jag just författat ihop åt dig, tänk gärna 2-3 gånger innan du ger dig på att besvara detta. Eftersom det annars blir ännu ett osmakligt inlägg med avsaknad på substans för sakfrågan.

Varför jag inte kommenterar kärnan i din texts övre halva är att jag inte hade insyn i Inbred, Ipren etc då jag precis börjat rimmspela på världen under kontot BoyWithTheBigHat. Så den delen ger jag mig inte in på att kommentera helt enkelt, det får mig bara att framstå som korkad.

På återseende när du väljer att besvara detta BCB...
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
8 större konton mot ett litet Gangbang i min bok käre start, snackat med BaD = backstabb så du och ledningen i KoH är backstabbers och gangbangers, end of story. "Tack för ni stod upp för KoH alliansen när de skulle adlas ut" Otack är världens lön, men fick reda på många spelares sätt att lira och det är bra information;) skenhelighet är det värsta som finns:)

haha vad ska vi göra? kicka han och låta han vara efter det han gjort?

han gjorde fel och straffas hårt. gangbang eller inte.

men backstab var det inte då han gjort sig förtjänt av detta. en backstab av en spelare är när en spelare ovetandes utan anledning blir kickad ur stammen och blir adlad.. men detta är en så jävla självklar anledning att kicka och adla han så det finns inget bättre exempel.

du behöver inte försvara honom, låt han komma in själv och försvara sig som en man. låt han komma, och be om ursäkt.

end of story.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ibland BCB så blir man mörkrädd för dig, du klagar över saker som fulspel och gangbang, samtidigt som du - så vackert - väljer att inte såga och ta avstånd från ageranden där personliga påhopp, hot, sexuella trakasserier och dylikt varit ett ständigt återkommande fenomen. Så, vi vänder frågan och ber dig ta ställning till vad du anser vara acceptabelt beteende. Kan du för en gångs skull klargöra om du tycker att hot, sexuella trakasserier etc är okej att ta till gentemot personer, man pratar med över internet? Skulle taipan, den lilla hormonstinta tonåringen, våga säga något utav de saker han sagt irl till någon av oss? Nej, det vet vi alla, vilket gör det hela ännu värre.

Dina övriga analyser är bara paradoxala och irrelevanta BCB. Enda poängen jag håller med dig om är att Xray är en oerhört härlig spelare och en grym taktiker. Eftersom jag både mött och spelat med honom (läs tiden i HMC). Sen har du rätt i att Harry är en lite märklig kreatur, samma med kossan - dock har du fel argument för ditt påstående. De måhända är lite udda som personer, men fyller en funktion för att få kugghjulen att rulla hos de som lär sig att man ibland får rätta in sig i leden, och direktiven från ledningen istället för att köra sitt eget solorace med diverse absurda utspel. Du och taipan hade helt enkelt svårt att anpassa er utifrån den rådande situationen internt inom stammen och för det är ni som ett par bittra PMS-tanter. Det är inte ledningens fel att två spelare sticker ut från mängden, och inte kan anpassa sig efter upprepade uppmuntringar om förändring från ledningshåll. Så snälla, håll dig till relevanta saker som faktiskt kan inge ett uns av trovärdighet när du gör utspel, likt detta. Ta det inte som kritik nu, utan en vänlig hjälpande hand för att förhoppningsvis skapa mer popularitet FÖR DIN SAK nästa värld du ger dig på.

Nej BCB, reflektera över vad jag just författat ihop åt dig, tänk gärna 2-3 gånger innan du ger dig på att besvara detta. Eftersom det annars blir ännu ett osmakligt inlägg med avsaknad på substans för sakfrågan.


På återseende när du väljer att besvara detta BCB...

Drog ner på texten i citatet:) Inga tillmälen är okej dom ska bort, sen kan dom i forum internt förekomma, men skall då vara enbart där, lite eldande av stridslusten. Ska ju egentligen inte komma till den spelarens kännedom iaf. Kan erkänna utan svårigheter Taipans stora brister i humöret och hans ordval är direkt olämpligt när han uttrycker sig då, pratat ett antal gånger med honom om detta. Saken är att tycker då man kan kicka, utan att tala med andra och gangbanga blir backstabb av det oavsett vad som sägs. Det hör till saken att många har roligt åt att få igång honom många gånger, är det rätt om man inte kan ta resultatet???? Paradoxala och irrelevanta får stå från din sida, från min är det inte det.... Har redan popularitet för min sak, se dream stammen på V19 så kanske du förstår.... Och solorace är just vad Tw mynnat ut i inte samverkan och stamgemenskap. V16 har varit bland dom värsta soloracen av alla världar i min mening. Och är mina inlägg utan substans för sakfrågan så får det vara din tolkning, är inte skrivet specifikt till dig så du får ha din uppfattning.....
 

DeletedUser

Guest
haha vad ska vi göra? kicka han och låta han vara efter det han gjort?

han gjorde fel och straffas hårt. gangbang eller inte.

men backstab var det inte då han gjort sig förtjänt av detta. en backstab av en spelare är när en spelare ovetandes utan anledning blir kickad ur stammen och blir adlad.. men detta är en så jävla självklar anledning att kicka och adla han så det finns inget bättre exempel.

du behöver inte försvara honom, låt han komma in själv och försvara sig som en man. låt han komma, och be om ursäkt.

end of story.

Så bara för att man inte är som resten av fårskocken ska man straffas, vilken människosyn står du för, fundera på den.....
 

DeletedUser

Guest
det är ett spel hahahha snälla, du är fan vuxen och skriver a4-sidor om hur hederlig du är på en internet-sida. skrattretande:D
 

DeletedUser

Guest
Ett satans tjöt om backstabb och illojalititet med mycket mera.
Vad spelar det för roll, det är inte otillåtet så vad gnäller du för - låt oss ha vår spelstil - den fungerar ju uppenbarligen.
 

DeletedUser

Guest
Ett satans tjöt om backstabb och illojalititet med mycket mera.
Vad spelar det för roll, det är inte otillåtet så vad gnäller du för - låt oss ha vår spelstil - den fungerar ju uppenbarligen.

Hahahahahahaha ja det gör det enda sättet att stoppa sån skit är att bli medvetna vilka spelare och stammar som håller på med det och det blir man på forum, gnäller inte informerar hur saker går till enligt min mening. Men du vill väl kunna använda dig av sånt framöver och då är det till din nackdel att det kommer fram i ljuset;) - Forumet är väl öppet för alla eller du anser kanske bara vissa ska få yttra sig....
 

DeletedUser

Guest
....

Cheese with the whine... Buhu jag kunde inte spela och blev bortadlad. Curlingvuxna är kul att se...
 

DeletedUser

Guest
Taipan har, som tidigare bekräftats grävt sin egen grav genom svinaktigt agerande och beteende. Men du är väll fortfarande lika blåögd som tidigare och anser att taipan med sitt agerande är en spelare som ska höjas till skyarna. Ibland BCB så blir man mörkrädd för dig, du klagar över saker som fulspel och gangbang, samtidigt som du - så vackert - väljer att inte såga och ta avstånd från ageranden där personliga påhopp, hot, sexuella trakasserier och dylikt varit ett ständigt återkommande fenomen. Så, vi vänder frågan och ber dig ta ställning till vad du anser vara acceptabelt beteende. Kan du för en gångs skull klargöra om du tycker att hot, sexuella trakasserier etc är okej att ta till gentemot personer, man pratar med över internet? Skulle taipan, den lilla hormonstinta tonåringen, våga säga något utav de saker han sagt irl till någon av oss? Nej, det vet vi alla, vilket gör det hela ännu värre.

Dina övriga analyser är bara paradoxala och irrelevanta BCB. Enda poängen jag håller med dig om är att Xray är en oerhört härlig spelare och en grym taktiker. Eftersom jag både mött och spelat med honom (läs tiden i HMC). Sen har du rätt i att Harry är en lite märklig kreatur, samma med kossan - dock har du fel argument för ditt påstående. De måhända är lite udda som personer, men fyller en funktion för att få kugghjulen att rulla hos de som lär sig att man ibland får rätta in sig i leden, och direktiven från ledningen istället för att köra sitt eget solorace med diverse absurda utspel. Du och taipan hade helt enkelt svårt att anpassa er utifrån den rådande situationen internt inom stammen och för det är ni som ett par bittra PMS-tanter. Det är inte ledningens fel att två spelare sticker ut från mängden, och inte kan anpassa sig efter upprepade uppmuntringar om förändring från ledningshåll. Så snälla, håll dig till relevanta saker som faktiskt kan inge ett uns av trovärdighet när du gör utspel, likt detta. Ta det inte som kritik nu, utan en vänlig hjälpande hand för att förhoppningsvis skapa mer popularitet FÖR DIN SAK nästa värld du ger dig på.

Nej BCB, reflektera över vad jag just författat ihop åt dig, tänk gärna 2-3 gånger innan du ger dig på att besvara detta. Eftersom det annars blir ännu ett osmakligt inlägg med avsaknad på substans för sakfrågan.

Varför jag inte kommenterar kärnan i din texts övre halva är att jag inte hade insyn i Inbred, Ipren etc då jag precis börjat rimmspela på världen under kontot BoyWithTheBigHat. Så den delen ger jag mig inte in på att kommentera helt enkelt, det får mig bara att framstå som korkad.

På återseende när du väljer att besvara detta BCB...

Fast det gjorde han ju. Han ringde ju och lämnade meddelande där han hotade med att skotska fallskärms styrkor skulle döda ****. Tydligen så var de skyldiga han en tjänst. Detta beteendet skrämde ju upp **** närstående som råkade höra meddelandet. Men det verkar BcB tycka är okej för det är ju värre att kicka en spelare i ett spel och sen adla upp honom.
 

DeletedUser

Guest
Fast det gjorde han ju. Han ringde ju och lämnade meddelande där han hotade med att skotska fallskärms styrkor skulle döda ****. Tydligen så var de skyldiga han en tjänst. Detta beteendet skrämde ju upp **** närstående som råkade höra meddelandet. Men det verkar BcB tycka är okej för det är ju värre att kicka en spelare i ett spel och sen adla upp honom.

hade jag fått en krona för varje gång jag hört frasen ska döda dig din jävel hade jag varit miljonär, hört vidare att jag är en kvinnligt könsorgan, samt allt svammel som kommit i pm, om denna storyn nu är sann och du använder den här bör den finnas i pm form please give it to me:)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
hade jag fått en krona för varje gång jag hört frasen ska döda dig din jävel hade jag varit miljonär, hört vidare att jag är en kvinnligt könsorgan, samt allt svammel som kommit i pm, om denna storyn nu är sann och du använder den här bör den finnas i pm form please give it to me:)

tror jarc har det neersparat.. påväg och skicka det till polisen om det hade forsatt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp