V10s reporter

DeletedUser

Guest
hur går det här då? butiken ser övergiven ut men det kanske e för syns skull
 

DeletedUser

Guest
dem enda intressanta är ju orginal domdom:arna, så en interjuv med AM I ULYSSES? och Ancalagon vore kanon
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
dem enda intressanta är ju orginal domdom:arna, så en interjuv med AM I ULYSSES? och Ancalagon vore kanon

Kan ju säga såhär, DomDom är verkligen inte dom enda som är intressanta. Finns massa intressanta spelare.

Top 10 stammarnas ledare?

Sen lite namn jag skulle vart intresserad av är.

Batman11
Drznuggles
Wajen
Saittam
ksbr om man vill veta lite om en av "legenderna" (tror jag)
Luxaxix
Black Sparkz

Finns mera såklart men orkar inte nämna alla som jag vill se en interljuv med. Tycker reporten får ta lite egna beslut med.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eh hur tänker ni nu?

Varför skulle det vara intressant att intervjua EX DomDom spelare? Det hör inte till V10 längre. Då får ni be nån annan reporter som inte har hand om V10's spelare.

Då denna reporter ska intervjua v10's spelarna. Och EX DomDom spelare hör inte till V10. Så tänk lite.

Tycker verkligen inte att det är något speciellt med EX DomDom spelare.

Tror inte att ni har fattat syftet med V10's reporter.
 

DeletedUser

Guest
ne Am I Ulysses? spelar fortfarande? Ancalagon med?

Jo de skulle va intressant för man vill inte se intervjuver om så ointressanta personer som de finns på v10 =(
Du är en av dem Glasdeklaas
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
dom startade domdom(V10 STAM!?) ledde stort i allt ingen kunde stå i vägen för dom, samt det finns orginal domdom spelare antar att du bara läste 2ord av vad smal gås skrev. hör inte det till v10? ser du inte det så bör du nog skaffa en personligassistent
 

DeletedUser

Guest
ne Am I Ulysses? spelar fortfarande? Ancalagon med?

Jo de skulle va intressant för man vill inte se intervjuver om så ointressanta personer som de finns på v10 =(
Du är en av dem Glasdeklaas

Ja trodde personligen att alla från orginal DomDom hade slutat då man knappt hör nått från dem.

Har jag sagt att vi ska interljuva mig? Har jag sagt att jag är intressant?

SÅ lägg ner och kryp ner i nått hål ute på prärien.
 

DeletedUser

Guest
dom startade domdom(V10 STAM!?) ledde stort i allt ingen kunde stå i vägen för dom, samt det finns orginal domdom spelare antar att du bara läste 2ord av vad smal gås skrev. hör inte det till v10? ser du inte det så bör du nog skaffa en personligassistent

Som jag sa. Så trodde jag personligen att alla DomDom spelare hade lagt ner då man knappt hör nått ifrån dom.

Och om det finns några nuvarande spelare så såklart borde dom bli intervjuade då de är intrresanta.
 

DeletedUser

Guest
Ja tråkigt jag blev bannad :( Går så när man inte följer strömmen,,
 

DeletedUser

Guest
Helt klart intervjuva dessa,

wajen - mäster diplomaten
Black Sparkz - D-Ps hingst :)

HaHa hingst :confused: Låter ju väldigt bra hörru dudu! :p

Men men här har du några av de som jag anser borde vara intervjuvada redan:

Smurto <-- Ligger etta i v10, vore kul att höra vem som sitter bakom det här nicket och rattar.
Rofflaren <-- snubben är insane, och det är både i TW och även utanför.
En ledare i blodet, en person som för spelare upp till toppen genom hans uttal. En spelare som är intressant.
Micho1986 <-- Otrolig lirare, en person som jag ser utvecklas mer för varje dag. Tar för sig mer och mer.
BlueBull <-- En trevlig person, även om man ligger i krig. En spännande spelare. Såna vill man alltid veta mer om! :)
 
Topp