V10s reporter

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar med ett citat

Jag tänkte att vi kunde dela upp ansvaret mellan oss så kanske vi kan få ut en intervju i veckan i varje fall.
Anonyma kaninen/Abelelev 012 får ansvar över V10 och V11 och även de världar som öppnar i framtiden.
Jag tar ansvar över V1 och Teamet.
Jag har frågat Abel om han vill ta Speedspelarna och V2 så ska vi se om vi kan hitta folk till världarna där emellan.
Är ni intreserade av att lägga upp en intervju så skriv en och posta den så ska vi se om jag kan godkänna den.
Jag lovar att läsa den direkt jag går in i forumet och vill ni ha hjälp med historian så fixar jag det också om ni skriver ett PM till mig.
-Vendetta- tar V5 och V7

Så med det vill jag säga att jag är er nya repporter

Vill gärna att en mod sätter denna som viktig.

Om ni vill nominera någon så måste ni motivera just varför den personen

Skicka via pm eller här kommer försöka vara så altiv som möjligt

//012


OBS!!!!

Oijennus Kommer sköta v10 tillsamns med mig
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag vill höra en om DomDom. Vet inte vem ledaren är men jag vill höra utav "den riktiga" TJockis gås. Jag vill veta hur de kom på alla saker och hur de förberede premade stammen.

Orsak: Grym spelare med grym stam. En stam som avgör framtiden på v10.
 

DeletedUser

Guest
Ser fram emot en snygg tråd utan massa off topic. :)

**Viktigt! - Klick!**
 
Reaktionspoäng
14
Skulle gärna höra en intervju av D-Ps ledare där vi får veta vad han hade för realistiska mål och förväntningar på stammen från början och om han verkligen trodde dom skulle komma så långt som dom gjort.

Och där vi också får höra förväntningarna inför framtiden. Och hur deras förhållande till största utmanaren om första platsen NbNp ser ut.

Och skulle också vara kul att få höra vad dom tycker och tänker om DomDom. Även om jag förstår att dom inte skulle avslöja något speciellt stort :(
 

DeletedUser

Guest
Black har redan vatt på tapeten, men han var ju inte med ifrån början.
 

DeletedUser

Guest
Tor borde intevjuas tycker jag, skulle även va kul om ni kunde intevjua NBnPs ledare. :)
 

DeletedUser

Guest
Så ni borde intervjuva lilla Tor72, där ser man^^ kom med fika och sådant, jag får se om jag kan boka in i mitt tajta shema en intervjuv men kan försöka ;):)

Men det finns fullt med andra roliga runt er^^
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle gärna höra en intervju av D-Ps ledare där vi får veta vad han hade för realistiska mål och förväntningar på stammen från början och om han verkligen trodde dom skulle komma så långt som dom gjort.

Och där vi också får höra förväntningarna inför framtiden. Och hur deras förhållande till största utmanaren om första platsen NbNp ser ut.

Och skulle också vara kul att få höra vad dom tycker och tänker om DomDom. Även om jag förstår att dom inte skulle avslöja något speciellt stort :(

vem av dom isåfall

olja kan ta denna som spejarn skrev
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill se en intervju med HumbleSwede

Motivering: Vore trevligt att få se lite mer än när den stackaren får skälla på alla som går offtopic. Även om han inte spelar v10 så är en ack så viktig del av världen.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill se en intervju med HumbleSwede

Motivering: Vore trevligt att få se lite mer än när den stackaren får skälla på alla som går offtopic. Även om han inte spelar v10 så är en ack så viktig del av världen.

Håller med :p Fast den kanske borde komma på v1? Där han spelar så kan man läsa där?
 
Topp