V10 kapitlet avslutat.

DeletedUser

Guest
Du DeusM är säkert en bra ledare och så :)

Men jag tycker det är väldigt komiskt att du först säger att GOTH är såå himla bra och sedan så failar ni totalt när en "riktig" stam anfaller er :D.
 

DeletedUser

Guest
Du DeusM är säkert en bra ledare och så :)

Men jag tycker det är väldigt komiskt att du först säger att GOTH är såå himla bra och sedan så failar ni totalt när en "riktig" stam anfaller er :D.

Och det har vad med denna tråden att göra?
 

DeletedUser

Guest
Att du först skröt om din stam och sedan lägger ner bara.
Men jag tycker om dig ändå :)

Ha det bra DeusM!

Mvh

Ptja, jag måste ju lägga ner.
Inte för att det krigas mot GOTH som jag nämnt tidigare dör pga inaktivitet.
Inte så mycket jag kan göra åt det nu. Mitt fel att stammen dankats av så kraftigt, då jag inte kunnat vara på och driva den framåt.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Adjö då Deus!

Det har varit ett sant nöje att möta dig på slagfältet likväl som att kämpa vid din sida i olika duster :) Mkt har man kvar att lära av dig, hoppas vi ses i framtiden ;)

*Lyfter på hatten och saluterar en av .se's toppspelare*
 

DeletedUser

Guest
Att du först skröt om din stam och sedan lägger ner bara.
Men jag tycker om dig ändå :)

Ha det bra DeusM!

Mvh

Okej, vi målar upp scenariot för de mindre förstående då:

GOTH, en stam fylld med dutkiga, livsnjutande tw-nördar.
Hälften är lite smått inaktiva pga olika irl-relaterade händelser.
Vår ledare för en sjukdom som gör att han inte kan spela tw till samma grad som innan.
Vi blir i denna stund anfallna av NbNp, med flera duktiga spelare. Vi är inte lika aktiva och tappar därför ett antal spelare.
Vår största spelare visar sig vara feg nog att byta sida och spionera.

Vad gör du i denna situation? Fortsätter du?
Sedan kan vi också dra en parallel till t.ex NoD på V3, de slutade. Oj, ush va dåliga de var... Visst, de mergade in i närliggande top-stam Tjekan, men det hade lika väl kunnat sluta så här för dem med...


Men, nu ska vi inte smutsa ner Deus tråd med massa skitsnack.

Ha det bra nu Deus, o kom ihåg, jag finns alltid på msn om du vill prata skit med någon ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack för förklaringen men skitsnack nej :cool:

Får hoppas att man träffar på DeusM i framtiden här på .se då du är en stor profil och mycket bra spelare.
 

DeletedUser

Guest
är tacksam för den tid jag fick som spelare med deus som ledare har varit mkt lärorik tid och hade utan tvekan lett till något större om dom olika faktorerna utanför tw hade varit annorlunda.
 

DeletedUser

Guest
Tack för förklaringen men skitsnack nej :cool:

Får hoppas att man träffar på DeusM i framtiden här på .se då du är en stor profil och mycket bra spelare.

Hehe, det tror jag inte att du vill egentligen.
När jag är pigg och taggad är det inte roligt att vara min fiende.
:awsm:
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
hälften av dina(deus machina) byar är barbarbyar/internadling (20st), det är väl inget att hänga i julgranen precis :awsm:

nåväl du är säkert en bra ledare men ditt krigande på denna världen har ju inte varit av absolut toppspelare på .se klass :)
 

DeletedUser

Guest
hälften av dina(deus machina) byar är barbarbyar/internadling (20st), det är väl inget att hänga i julgranen precis :awsm:

nåväl du är säkert en bra ledare men ditt krigande på denna världen har ju inte varit av absolut toppspelare på .se klass :)

True. Min energi i V10 gick enbart till för att leda stammen. Lade inte speciellt mycket kraft på köttandet.
Har redan uppnått mina mål som enskiljd spelare och har bevisat att jag kan när jag vill.

Har bara ett mål kvar att uppnå i Tribalwars nu.
Och jag är inte van att inte lyckas.
 
Topp