V.V.V mot LAH?

Naug

Member
Reaktionspoäng
0
Jasså tror att vi blev attackerade först. Håll koll på era medlemmar så vet du sanningen istället. Och vad jag fått reda på av en annan av era medlemmar förklarade ni krig mot oss på ert eget forum. OOOps där finns visst någon som läcker ut info i eran stam. Inte så tajt ändå.
Tydligen inte en bra strategi att försöka sno medlemmar från stammar ni sedan tänker attackera. OOOOps nu försa jag mig igen
 

oblivionens

Member
Reaktionspoäng
2
Inte direkt det bästa att säga så att man kan helt enkelt ändra en del saker ;)

Samt så undrar jag varför ni attackerar han :( han blir ju ledsen hans liv är ju förstört nu och allt han riktigt stor flänar i vårat forum........eller inte och han vet att han har hela stammen bakom sig :) annat än vad jag hört om LAH :D
 

DeletedUser

Guest
När vi går i krig kommer krigs förklaringar upp på allmänna!

Innan det så är det inget krig ;)
 

DeletedUser

Guest
Om det blir krig, så vet nog iaf jag vilka som skulle vinna. Och för den stammen skulle det innebära ett riktigt stort hopp i poängen :D
 

DeletedUser

Guest
Om det blir krig, så vet nog iaf jag vilka som skulle vinna. Och för den stammen skulle det innebära ett riktigt stort hopp i poängen :D

Du måste mena LAH för V.V.V krigar ju aldrig, de expanderar bara och då blir det defacto omöjligt att vinna ett krig :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Tycker de är lite mycket spekulationer hit och dit..

V.V.V spelar precis som dem vill och om det är krig fram eller krig tebax.. Ja det märker ni om vi antingen skriver det på öppna eller om vi bara mailar deras diplomat / ledare om att det är krig och dem väljer att lägga upp det.

Det är ett evigt krig då man expanderar hela tiden precis som i krig. Så på 1 sätt ja vi är alltid i krig.. Och på ett annat sätt nej vi har inget "specifikt" krig just nu.
 

DeletedUser

Guest
Jag syftade ju mest på V.V.V ;)
LAH skulle nog få det svårt, har ju en del vänner i V.V.V som jag vet är skickliga. :p
Jag säger inte att LAH är dåliga, för det är ni inte. Men V.V.V är starkare. ;)


Fast man vet ju inte om det blir ett krig. Hade ju varit kul och se ett bra krig i söder också och inte bara i mitten. :D
 

DeletedUser

Guest
Galne Gunnar har kommit på vad vi gör :eek: I alla krig vi kommer vara med i så kommer vi att förlora, *** nu måste vi komma på något nytt ;)

Du missar poängen, ni krigar aldrig och det blir ju därför omöjligt för er att vinna ett krig. Om ni däremot mot förmodan skulle delta i ett krig (ej att förväxla med expansion) så skulle ni säkert ha en god chans:rolleyes:
 

Clockwork

New Member
Reaktionspoäng
0
Har för mig att vi råkat vara i krig några gånger men de har tyvärr tagit slut innom 24 timmar.
 

DeletedUser

Guest
Ni kan låsa denna då den inte är aktuel, det finns en tråd för det pågående kriget!
Det blev ett faktum ;)

mvh Smurfen
 
Topp