V*D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En splittrad stam som låg 2:a efter denna tid..

Vad var det som hände?:eek:
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
En sammanfattning:

En av våra två ledare hade "inte tid" och lämnade oss för Azrael.
Idag så hade vår andra ledare "inte heller tid" och bjöd in en spelare som han satt K.Ö åt till stammen.
Sen gjorde han den som han satt som K.Ö åt till hertig.
sen lämnade han stammen och gick med i Azrael.
Alla i stammen blev förbannade över att en ledare gjorde så.
Vi klagade på honom i forumet eftersom han fortfarande hade kvar sin K.Ö i stammen.
Han hotade med att lösa upp stammen eftersom han var enda hertig.
Vi beslutade att "göra om" stammen utan han.
Han missuppfattade det och upplöste stammen.:mad:

Vi är nu tillbaks och satsar på att komma tillbaks på toppen.
 

DeletedUser

Guest
Som skapare av V*D kan jag berätta att den stammen som heter V*D nu inte är den äkta och denna stam har inte samma ledare. Eftersom att jag i stort sett fixade alla allianser/Iap's kan ni som har det med denna stam se över det eftersom att varken jag eller King02 finns kvar.

Jag slutade som ledare eftersom att jag inte kände att jag ville engagera mig mer i denna stammen. Dessutom hade jag inte heller tid att vara ledare. OCH ska jag vara ledare ska även king02 finnas i stammen :)

Länge leve Azrael!, Länge leve den gula bananen! ^^
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jaha, men du lämnade ju oss bara i sticket.
Du skrev själv att du trodde att vi skulle klara oss och att du ville vara vår vän:confused:, samt att destino skulle ta över den.
 

DeletedUser

Guest
Nej du, Jag lämnade som en vanlig medlem och ser ingen idé att tjafsa om detta. Lycka till nya V*D.
 

DeletedUser

Guest
Nej du, Jag lämnade som en vanlig medlem och ser ingen idé att tjafsa om detta. Lycka till nya V*D.

Precis, men du var några timmar/minuter innan det på ledande post!
Du ser att skepet sjunker och har inte orken att ösa vatten så du tar yxan och hugger upp ett störe hål för att få slut på det..... :eek:
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Precis, men du var några timmar/minuter innan det på ledande post!
Du ser att skepet sjunker och har inte orken att ösa vatten så du tar yxan och hugger upp ett störe hål för att få slut på det..... :eek:

Fin citat faktist, kommer du alltid påå sånt hela tiden?
NU är jag off-topic :p
 

DeletedUser

Guest
Nej du, Jag lämnade som en vanlig medlem och ser ingen idé att tjafsa om detta. Lycka till nya V*D.

Precis, men du var några timmar/minuter innan det på ledande post!
Du ser att skepet sjunker och har inte orken att ösa vatten så du tar yxan och hugger upp ett störe hål för att få slut på det..... :eek:



Tycker det är uppenbart! ;)
Uppträder som en annan fjomp..
 

DeletedUser

Guest
Precis, men du var några timmar/minuter innan det på ledande post!
Du ser att skepet sjunker och har inte orken att ösa vatten så du tar yxan och hugger upp ett störe hål för att få slut på det..... :eek:

Haha nej, V*D hade stora framgångar så jag lämnade absolut inte för att jag fick panik :p
 

DeletedUser

Guest
Haha nej, V*D hade stora framgångar så jag lämnade absolut inte för att jag fick panik :p

Jaså :)
Den andra före detta ledaren har leftat, det är inget som säger hur stammen ska reagera men helt plötsligt står de utan någon ledare över huvud taget.
Kallar du det ett snyggt sätt att lämna den stam man har agerat ledare för?

Visst jag har gjort mina saker i mina dagar men sådär lågt sjunker man inte....
du kunde ha sagt att du planerar att byta stam för att gå vidare i ditt spelande och gett tid till att utse en ny ledare!
Jag undrar hur de diplomatiska delarna gick till. xD
 

DeletedUser

Guest
nu lägger vi ner pajkastningen och beter oss som civiliserade människor !

Bud på att låsa tråden eftersom vi fått svar på vad som hände samt det mest är bullshit i tråden nu ! nån som kan de , Gugge eller angwid ? <3
 

DeletedUser

Guest
nu lägger vi ner pajkastningen och beter oss som civiliserade människor !

Bud på att låsa tråden eftersom vi fått svar på vad som hände samt det mest är bullshit i tråden nu ! nån som kan de , Gugge eller angwid ? <3

Håller med dig!
Det som behöver sägas har sagts.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp