V 6's Elite!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hi all my swedish comrades!

Passionate has now entered the swedish server ready to create hell! I am currently looking for an elite tribe who are willing to fight!

My story:
I have played on the Norwegian server 1 where i go under the name as FireFly. There i am a joined leader of one of the greatest tribes on the world, Hells Vikings Empire. As a player i value diplomacy a lot, but im still an agressive bastard!

Looking for tribe!
I'm currently looking for at tribe wich is located in K44 and has as an aim to become the best tribe on this kontinent! As allready stated, im an aggressive player and therefore i am looking for a frightful tribe who are not afraid of a fight and who have diplomacy highly ranked in their orders. I expect the leaders to be entustiastic and experienced!

I will not be sending out applications because i believe a real good tribe will be active on the forum and therefore see my thread. If you believe you are qualified as a leader please send me a PM!

- Passionate

Ps. I understand Swedish=)
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
bleeh, good tribes dont like diplomacy.

Diplomatic relations comes in two flavours, war and some time before war.
Both of them tastes bad, so the best thing you can do is to show diplomacy the finger.

FUCK YOU DIPLOMACY, YOU KILLED MY SISTER!
 

DeletedUser

Guest
Heisann FF... Vifle her:)

Desverre er vi i K55... ellers hadde du vært selvskreven:)
 

DeletedUser

Guest
You dont like diplomacy? You need elite players on your side.. you can contact me in SV6, yust to talk, and maby 1 week test round? :)
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
But elejrk, if i were to have a taste of diplomacy, why would i choose shit-flavoured one?
 

DeletedUser

Guest
Åååh, det var leit at vi ikke er på samme sted Vifle... Jaja, jeg må kanskje adle meg inn i ditt området da=)
 

DeletedUser

Guest
Åååh, det var leit at vi ikke er på samme sted Vifle... Jaja, jeg må kanskje adle meg inn i ditt området da=)

Hmm, ingen husker meg fra norsk server.. :p Jeg har tross alt ikke spilt aktivt der siden mai.. ^^ (Da var jeg hertug i BOL-CX) Så hvis du spilte da, husker du meg kanskje.. :eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa jeg ikke hadde spilt aktivt/seriøst der siden mai ;P Så jeg spiller nok ikke i AKDM.. Selv om de ble en veldig fin stamme når Brann2006 dro ^^
 

DeletedUser

Guest
Beklager, husker deg ikke. Var på den tiden bare en liten rekrutør i HV. Som da var rank 45 eller no=P
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp