V.3 reportn's tillhåll

  • Trådstartare saerdna the spirit
  • Start datum

DeletedUser

Guest
jag har inte tid längre tyvärr, men jag har ca 5000 pp som jag har tänkt att använda till ett vettigt sätt om nu risling vaknar till liv nån gång :thinking:

kan ge er min idé:

jag funderar helt enkelt på att betala reportar som gör vettiga upplägg av interjuverna,
med hjälp av dessa 5000 pp som ändå ligger och drällar
men donationer till "fonden" skulle kunna göra att den lever längre, för jag har tänkt att ge
ca 200 pp (har inte bestämt mig än men min. 200) för varje interjuv

5000/200= 25 interjuver


vad tror ni om tanken än så länge?
 

DeletedUser

Guest
Låter som en jätte bra ide! :)
Borde du verkligen försöka genomföra!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
låter mycket bra. Känns dock lite konstigt att du skall ge bort premium till andra spelare för att intervjua? Du har ju inte mer ansvar än någon annan för att det skall bli några intervjuer.

Men vill du så är det ju kanon! :)
 

DeletedUser

Guest
låter mycket bra. Känns dock lite konstigt att du skall ge bort premium till andra spelare för att intervjua? Du har ju inte mer ansvar än någon annan för att det skall bli några intervjuer.

Men vill du så är det ju kanon! :)

skulle gärna interjuva, det är faktiskt en av de saker som är det mest roliga på tw enligt mig.
så det är helt sant att jag inte har mer ansvar än någon annan som faktiskt tar sig sin tid frivlligt
och gör interjuver som ett hundratal andra ska läsa sen (ironiskt om man tänker efter :rolleyes:).

så det jag kommer att ge är lite mer som en morot/katylastor, till att interjuverna bilr klara och inte blir klara i tanken
 

DeletedUser

Guest
sådär mina vänner, har fått tag på honom nu och vi arbetar nu för fullt med detta.
då vi har tider som natt och dag, så kommer det ta sina lilla tid. men räkna med att det kommer nu :p
 
Topp