V.3 reportn's tillhåll

  • Trådstartare saerdna the spirit
  • Start datum

DeletedUser

Guest
nån som har fler förslag, te folk som ska lyftas fram i ljuset?
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja ha en rundintervju av de 7 stammarnas ledare om hur de ser kartan om ett år och vad som gör deras stam annorlunda.


Samt (då jag är by ****) intervjuer av v3:s ettor igenom alla åren.
 

DeletedUser

Guest
kolla upp det här, kan hinna en interjuv till innan sommaren. under sommaren så tvivlar jag på att jag eller resten av folket kommer vilja ta tid till det här
 

DeletedUser

Guest
kommer posta sista interjuvn om några dar, för nu på sommarn kommer min tid bli mindre, sen börjar jag igen att posta nån gång i agusti.
men jag kommer inte sluta interjuva så jag kan kanske ha ett litet förråd då ;)
 

DeletedUser

Guest
då var den uppe sista nu i sommar sen får ni snällt vänta tills kylan och mörkret kommer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Reportar brukar inte vara så känsliga för årstiderna, mer vara under attacker från de som ska göra en partisk i ens åsikter..

Hur som helst.. ha en bra sommar :)
 

DeletedUser

Guest
jag vet att jag e känslig för årstider men så e de, men vad har mina åsikter med att jag gör interjuver? det är sånt man får bortse från som vanligt, vilket inte alla uppfattar tyvärr :/

men iaf ni får ha en bra sommar ni med, har annat kul å pyssla med än v.3 just nu i sommar :D
men i höst kommer jag tebaks med nya interjuver, funderar på att kanske göra nån form av debatt med som kanske "expertpanelen svarar"
 

DeletedUser

Guest
jag kommer nu smått börja förberedda för hösten nu, vilket en del märker i sina mailboxar
 

DeletedUser

Guest
den 26-27 augusti (dagarna runt min födelsedag) kan ni möjligtvis få se första interjuvn, se till att sitta ner när ni läser den!! ;)


förresten nån som har sett pererinas? behöver få tag i en
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
imorgon så kommer första interjuvn för hösten då, så var beredda runt 20-22 snåret
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det är dags för en ny intervju ^^
En annan är ju nyfiken på vilka det är som sitter bakom alla konton.
 
Topp