V.3 reportn's tillhåll

  • Trådstartare saerdna the spirit
  • Start datum

DeletedUser

Guest
har skickat inbjudan till både men en funderar just nu och misstänker mej för att vara opålitlig då jag för tillfället e med i dvh (man vet ju aldrig:rolleyes:) .
den andre har jag inte fått svar från än
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Kan du hålla intervjun objektiv så bör det ju inte vara några problem med trovärdigheten, men som sagt, det är många tankegångar och känslor inblandade mellan forna Corian spelare och WCW spelare, det får vi leva med ett tag till troligen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan du hålla intervjun objektiv så bör det ju inte vara några problem med trovärdigheten, men som sagt, det är många tankegångar och känslor inblandade mellan forna Corian spelare och WCW spelare, det får vi leva med ett tag till troligen :eek:


haha, du med ;). nä men allvarligt håller jag mej inte objektiv så vill ju ingen ha en interjuv med mej som reporter, fast de får man väl leva med som du säger
 

DeletedUser

Guest
då var @rd@ interjuvad, jag kan garantera en intressant läsning här.;)
 

DeletedUser

Guest
håller på att rätta den + att jag ska låta den dra sig lite innan jag låter servera den för er
 

DeletedUser

Guest
Jag har alltid velat stuva @rd@. :D Tyvärr hann han lägga av innan jag hade lärt mig att kriga och innan jag hade chansen till närkontakt.
 

DeletedUser

Guest
Det var spiderweb så du missade inget ;)

Kolla fliken ' Intervjuer '
 

Kött e gött

Member
Reaktionspoäng
0
Det var spiderweb så du missade inget ;)

Äh, va schyst mot han. :mad:
Han är redan besegrad så det är ingen ide att vara dryg mot han nu, likadant som att sparka på någon som ligger ner.

Måste dock säga att jag gillar Spiderwebs självkänsla :), stämmer ganska bra in på honom av vad jag sett och hört om/från honom.
 
Senast ändrad:
Topp