Event Vårvalvet är tillbaka!

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216

Vårvalvet


Var hälsad, fagra äventyrare!
Jag, Vårjungfrun, skänker dig skatter i överflöd nu när det är dags att säga farväl till vinterns kalla andar. Du kan välja allt som är mitt då jag kommen för att dela vårens varma solkyssar.
Men var vaksam, jag kommer inte att göra det så enkelt för dig - även om du kan se vad jag har med mig kommer jag inte att bara ge dig det utan snarare dölja det för dina ögon innan du får välja.
Kan du gissa var jag har gömt gåvan du önskar mest innerligt?



Eventet

Kära spelare,

välkomna till vårt Vårvalv event. I detta event kommer Vårjungfrun att besöka alla riken för att fira slutet på den kalla årstiden och dela ut gåvor för att ge livet en nystart. Evenet kommer starta den 24:e mars 2021 och pågå i fyra dagar.

Start: 24:e mars 2021, kl 14:00 server tid
Slut: 28:e mars 2021, kl 14:00 server tid
Världar: Alla förutom classic, speed, non-premium, och världar startade efter den 3:e mars 2021

Massor och ännu fler Skatter

En gång om dagen visar Vårjungfrun dig en uppsättning föremål. Innan du kan välja blandas och göms föremålen. Nu är det upp till dig att välja en ruta för att avslöja gåvan bakom den.
Du får öppna en ruta gratis var 24: e timme. Tolv timmar senare kommer du att få ett nytt fritt val. Men dessa är bara giltiga den aktuella dagen, så använd dem innan timern räknat ner!

Utöver föremålen finns det tre favörer du kan få. Dessa visas också i fältet under bannern. En gör att du kan öppna nästa ruta gratis, en annan kommer omedelbart att avslöja en slumpmässig ruta för att visa dig vad som ligger bakom och den tredje kommer automatiskt att dubbla ditt nästa val. Tänk på att alla favörer du avslöjar under en ruta automatiskt används för ditt nästa val; de följer till och med över till nästa dag. Men det finns inget sätt att inte använda dem för ditt nästa val. Så välj klokt!

När du har låst upp alla rutor måste du antingen vänta tills räknaren i det övre högra hörnet räknat ner eller så kan du välja att fylla på rutorna igen. Men se upp! Föremålen kommer att vara samma som tidigare; du får alltså inte ett nytt urval. Föremålen kommer bara bytas ut när timern tar slut.



Vi önskar dig en bra start på den nya säsongen!​


tribalwarsteamSWE1.png
 
Topp