Värre än v10

DeletedUser

Guest
Ge barb adlarna en vecka med adelsmän och kom tillbaka då. ;)
 

DeletedUser

Guest
håller med det är fett mycket bonus byra på denna värd :D
 

DeletedUser

Guest
håller med det är fett mycket bonus byra på denna värd :D

Som FJ sade så fint tidigare, det finns inga adels i spelet ännu och de brukar ha en tendens att minska med gråa byar runt vissa spelare när dem får tag på adels :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Awesome med barbs dem fem första dagarna ju, jag klagar fan inte :p Kan bli lite överdrivet senare, men vi får se. 1500p finns det säkert någon som kan adla ^_^
 

DeletedUser

Guest
Okej, innan adeln kmr det vara najs men efter bara tänker man....vad tusan skulle jag här och göra???:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt problemet...i början är det bra och senare så är det bara att inte bry sig om dem :)

Börjar nån ta dem just bredvid dig så låter man ju bara de bygga upp dem sen adlar man skiten ur dem.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt problemet...i början är det bra och senare så är det bara att inte bry sig om dem :)

Börjar nån ta dem just bredvid dig så låter man ju bara de bygga upp dem sen adlar man skiten ur dem.


Der sa du de magiske ordene...
Evt kan man også gjøre dette: Adle hovudbyen deres og la de begynne på nytt uten tropper :cool:
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte riktigt problemet...i början är det bra och senare så är det bara att inte bry sig om dem :)

Börjar nån ta dem just bredvid dig så låter man ju bara de bygga upp dem sen adlar man skiten ur dem.

problemet är att fienden adlar barbs mitt i ditt kluster (kluster är viktigare med kyrka) bara för att irritera dig
 
Topp