Världskrig på v2 - TCO vs Solace + DO

DeletedUser

Guest
om du nu har sådana bekymmer med 50 inkommande på varje by får du väl be din superstam om hjälp med deff..
Meningen är ju att man ska samarbeta..men det kanske inte funkar i DO??

Detta krig har varit och är rätt tråkigt måste jag säga. Har haft ca 10 inkommande attacker totalt. Har adlat byar utan större motstånd. Vet inte vad ni håller på med men det borde vara rätt tydligt att er taktik inte funkar. Ni kanske skulle tänka om?

Börjar tröttna på dina inlägg där du slår dig på brösten. Du had chansen att kriga vidare, efter att vi andra lämnade, men valde den tråkiga vägen. Så varför pestar du forumet med att kriget är tråkigt när du själv är en yttersts bidragande orsak till det?

Vill du ha ändring på omständigheterna, så svara du på inbjudan, som du har i din inbox och jag lovar det blir åka av! ;)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar tröttna på dina inlägg där du slår dig på brösten. Du had chansen att kriga vidare, efter att vi andra lämnade, men valde den tråkiga vägen. Så varför pestar du forumet med att kriget är tråkigt när du själv är en yttersts bidragande orsak till det?

Vill du ha ändring på omständigheterna, så svara du på inbjudan, som du har i din inbox och jag lovar det blir åka av! ;)


hahaha! Det är ju just det jag gör käre Ebolas...jag krigar vidare
Att kriget är tråkigt skulle du nog också tycka om du varit på min sida. ;)

Ska ta en titt på inbjudan du säger jag har i min inbox..
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Tror TKOTRT och K¤O¤L lämnade lite fler än så efter sig :p

Hela nordväst var i stort sett grått efter TKOTRT. Fast jag vet ju då inte hur många det var, bara att det var många
 

DeletedUser

Guest
Tror TKOTRT och K¤O¤L lämnade lite fler än så efter sig :p

Hela nordväst var i stort sett grått efter TKOTRT. Fast jag vet ju då inte hur många det var, bara att det var många

10000 byar vet inte kan varit mer vi gick upp 100 miljoner i alla fall ^^ tror det var fler xD
 

DeletedUser

Guest
Det är kusligt dött här, så jag försöker väl få igång nåt med lite fräsch statistisk.

Side 1:
Tribes: UrbanT TCO TC0
Players:

Side 2:
Tribes: Ecalos Solace DO TI M.M
Players:

Timeframe: 16/10/2009 20:00:00till22/02/2010 20:00:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,181
Sida 2: 2,463
Skillnad: 7,718

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 98,067,853
Sida 2: 23,249,387
Skillnad: 74,818,466

image.php
 

DeletedUser

Guest
Do tynar bort Tco Kommer vinna pga av alla som slutar!
Tråkigt för er att ni skall behöva vinna sähär ligger ingen heder i detta då det faktist vart helt okej krig!
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Do tynar bort Tco Kommer vinna pga av alla som slutar!
Tråkigt för er att ni skall behöva vinna sähär ligger ingen heder i detta då det faktist vart helt okej krig!

All heder åt TCO,det är pga TCO som alla slutar,hade dom gått på någon annan stam än TCO så skulle dom alla fortfarande vara kvar
 

DeletedUser

Guest
Do tynar bort Tco Kommer vinna pga av alla som slutar!
Tråkigt för er att ni skall behöva vinna sähär ligger ingen heder i detta då det faktist vart helt okej krig!

Det hade varit ett roligare krig om du åtminstone försökt kriga tbx
 

DeletedUser

Guest
Do tynar bort Tco Kommer vinna pga av alla som slutar!
Tråkigt för er att ni skall behöva vinna sähär ligger ingen heder i detta då det faktist vart helt okej krig!


Att TCO står kvar som stam, är det för alla andra lagt ner i deras ''försök'' att störta dom?

Eller för att TCO helt enkelt är bäst?

stor heder åt dig, einsteiN ^
 

DeletedUser

Guest
Do tynar bort Tco Kommer vinna pga av alla som slutar!
Tråkigt för er att ni skall behöva vinna sähär ligger ingen heder i detta då det faktist vart helt okej krig!

divide et impera - söndra och härska!

DO hade ett val – att ställa sig på TCO’s sida, eller Solace sida. DO fick ett erbjudande om alliera sig med TCO, men gjorde valet att ställa sig på Solace sida, och istället förklara krig mot oss.

Hade DO’s ledning valt alternativet att istället alliera sig med TCO, misstänker jag att väldigt många DO spelare fortfarande hade funnits kvar i spelet. Det är som jag tidigare påpekat ett fenomen hur bristen på tid och lust att spela, ständigt verkar sammanfalla med att det går utför…

I grunden, med alla ursäkter bortplockade, slutar folk spela på grund av att TCO vinner. Varje avslutat fiendekonto är en vinst för TCO. Kanske inte den vinst man skulle kunna önska sig, men vinner jag 100 kronor, struntar jag totalt i om det var på Triss eller på Lotto.

Det kan bara finnas en vinnare i det här, och det är TCO, oavsett hur vi vinner.

Hedern ligger i att det är vårt jobb, våra anfall, adlingar och vårt försvar som gör att motståndarsidans spelare avslutar.

Att påstå det inte finns någon heder i det, är att förringa den insats våra spelare gjort.
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
divide et impera - söndra och härska!

DO hade ett val – att ställa sig på TCO’s sida, eller Solace sida. DO fick ett erbjudande om alliera sig med TCO, men gjorde valet att ställa sig på Solace sida, och istället förklara krig mot oss.

Hade DO’s ledning valt alternativet att istället alliera sig med TCO, misstänker jag att väldigt många DO spelare fortfarande hade funnits kvar i spelet. Det är som jag tidigare påpekat ett fenomen hur bristen på tid och lust att spela, ständigt verkar sammanfalla med att det går utför…

I grunden, med alla ursäkter bortplockade, slutar folk spela på grund av att TCO vinner. Varje avslutat fiendekonto är en vinst för TCO. Kanske inte den vinst man skulle kunna önska sig, men vinner jag 100 kronor, struntar jag totalt i om det var på Triss eller på Lotto.

Det kan bara finnas en vinnare i det här, och det är TCO, oavsett hur vi vinner.

Hedern ligger i att det är vårt jobb, våra anfall, adlingar och vårt försvar som gör att motståndarsidans spelare avslutar.

Att påstå det inte finns någon heder i det, är att förringa den insats våra spelare gjort.



and thats that! AMEN! :D
 

DeletedUser

Guest
divide et impera - söndra och härska!

DO hade ett val – att ställa sig på TCO’s sida, eller Solace sida. DO fick ett erbjudande om alliera sig med TCO, men gjorde valet att ställa sig på Solace sida, och istället förklara krig mot oss.

Hade DO’s ledning valt alternativet att istället alliera sig med TCO, misstänker jag att väldigt många DO spelare fortfarande hade funnits kvar i spelet. Det är som jag tidigare påpekat ett fenomen hur bristen på tid och lust att spela, ständigt verkar sammanfalla med att det går utför…

I grunden, med alla ursäkter bortplockade, slutar folk spela på grund av att TCO vinner. Varje avslutat fiendekonto är en vinst för TCO. Kanske inte den vinst man skulle kunna önska sig, men vinner jag 100 kronor, struntar jag totalt i om det var på Triss eller på Lotto.

Det kan bara finnas en vinnare i det här, och det är TCO, oavsett hur vi vinner.

Hedern ligger i att det är vårt jobb, våra anfall, adlingar och vårt försvar som gör att motståndarsidans spelare avslutar.

Att påstå det inte finns någon heder i det, är att förringa den insats våra spelare gjort.





Mjo synd att jag inte fick vara med och bestämma då =(
 

DeletedUser

Guest
Att TCO står kvar som stam, är det för alla andra lagt ner i deras ''försök'' att störta dom?

Eller för att TCO helt enkelt är bäst?

stor heder åt dig, einsteiN ^




Möjligt att ledningen i tco är den bästa men ni måste ju erkänna att det faktist finns bra spelare i både tco och do utan tvekan
 

DeletedUser

Guest
Möjligt att ledningen i tco är den bästa men ni måste ju erkänna att det faktist finns bra spelare i både tco och do utan tvekan



vi prata väl inte om hur bra spelarna var? :p

o förresten så finns de ju inte mycket av DO kvar just nu, så vet inte hur många som e bra som e kvar där..men jo...DO har/hade ett par som kunde lira :)
 

DeletedUser

Guest
Möjligt att ledningen i tco är den bästa men ni måste ju erkänna att det faktist finns bra spelare i både tco och do utan tvekan

Det finns och har funnits väldigt bra spelare både i DO och Solace, det tycker jag absolut vi kan kosta på oss att erkänna. Tyvärr, stämmer kanske påståendet att en kedja inte är starkare än sin svagaste länk... Och sen har ju TCO absolut en ledning som är outstanding :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jo supernova du har helt rätt där faktist:)
Men Dos "förra" ledning var riktigt bra och omtänksam
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes: Solace DO
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2,642
Sida 2: 1,464
Skillnad: 1,178

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,605
Sida 2: 81
Skillnad: 1,524

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 25,413,489
Sida 2: 13,825,225
Skillnad: 11,588,264

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,667,028
Sida 2: 785,322
Skillnad: 14,881,706

image.php
 
Topp