Världsdominans %

DeletedUser

Guest
Någon som är duktig och kan fixa en karta på hur det ser ut procentuellt bland dom aktiva byarna. Skulle vara kul och ser % statistiken på topp stammarna hur många % varje stam äger.
 

DeletedUser

Guest
Fixat en karta med top 5 och Dem-a inräknad i Demons, räknade med att det finns ca 10.000 barbarer idags läget för att göra det enkelt att räkna % när jag slog det.


Räkna grått som barbar.



2zrq1za.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaha, då behöver vi ungefär 20-23 procent till för att stänga för nyregistreringar. Bara sikta på det för då ska det inte dyka upp fler barbarer som WC/TQON tar, då kanske de kan bli lite roligare.

Btw..Bra karta super boltz :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Exakt, kartan är tagen från www.twstats.se och det enda jag kan ta creds för är räkningen av % samt upplägning av karta dvs inget svårt jobb.

Det är bara att adla byar och hoppas att stammarna som finns runt omkring inte adlar barbarer.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, då behöver vi ungefär 20-23 procent till för att stänga för nyregistreringar. Bara sikta på det för då ska det inte dyka upp fler barbarer som WC/TQON tar, då kanske de kan bli lite roligare.

Btw..Bra karta super boltz :awsm:
Eller så adlar vi demoner upp samtliga barbarer och inte låta WC ta dem och på så sätt dubblera sitt byantal som stam ^^
 

DeletedUser

Guest
Jaha jag ser att ni inte gett upp än.
Hur orkar ni sitta här?
 

DeletedUser

Guest
Någon som vet vad DEMONS har för procent nu när det tillkommit mer barbarer på världen
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är ju 60-70 % så kan ju också vara så att ni måste ta 13 % till ;)
 
Topp