Världs 19' nomineringar

DeletedUser

Guest
För att få liv på forumet startar vi denna tråd, för de som vill ta spelet för vad det är låt oss dela denna tråd med varandra och utbyta åsikter, försök i bästa mån att undvika personangrepp. Om möjligt att storhetsvansinnet inte rinner över så låt oss åtminstone ha en av två platser över till spelare i andra stammar än den egna.

Mest respekterade spelare:
1- Incognito2008
2- Psykovic

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- DaimX
2- Gargamel2000

Favorit spelaren:
1- Niwa <3
2- teh gow (Intressanta teorier om byar)

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- ViciousN00B (Karlsson)
2- Skinnsoffan/ASFALT123/Generaal (Får dela på platsen)

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Pescado
2- Hawila

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Mörkret
2- Herrar

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Stock
2- Barsk

Bästa ledaren:
1- Generaal
2- Spankyouverymuch

Har till skillnad från tidigare världar valt att medvetet hoppa över de kategorier som omfattar "dåliga spelare" eller "dåliga stammar", sånt leder bara till trams och tjafs vi inte vill ha och se här. Lyft fram de ni vill lyfta fram och låt oss ha kul här. :cool:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Mest respekterade spelare:
1- Znap1-Båda två är gölliga älskar er för mycket.
2- Schlol-för hursit är där <3 och vi två kommer från samma land.

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1-Znap1&Trinity
2-

Favorit spelaren:
1- Znap1&Trinity
2- Schlol

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Znap1- Skål för dig din fullo :cool:
2- Trinity- Du och din son k1ngz <3

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Pescado
2-

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Mörkret
2- Mörkret

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Znap1&Trinity
2- Barsk

Bästa ledaren:
1- GeeneraL
2- Trinity
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
2- teh gow (Intressanta teorier om byar)

Jasså, har ja börjat övertyga? :awsm:

Vill inte vara sån men...Fanns inte en sånhär tråd ?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tänker inte plocka med nån från egna stammen, dumt o ge dom en egoboost ^_^


Mest respekterade spelare:
1- Stock/Fast29
2- Sigurd Ring

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Znap&trin har ja hört får snajpa åt hela -M- Så de förtjänar väl topplatsen
2- Vettefan asså, dum punkt - Vem kan inte snajpa idag?

Favorit spelaren:
1- Stock/Fast29
2- Infected-Mushroom

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Egna stammen, så låter de va.
2- Trin/znap va ju skapligt rolig iaf, fick ont i huvudet ju!

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Svårt och säga, sigurd ring ligger i K45 - Jobbigt läge, men tror han kan överraska ifall han tillåts!
2- Nä ja ger upp, ge mig förslag :p

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Kan bara uttala mig om stammar ja mött & De finns ingen ja hyser respekt för, än.
2-

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Stock/Fast29
2- GeneraaL får väl en plats här, vet int men har inte hört så mycket om spelare utanför mitt egna K

Bästa ledaren:
1- Återstår & se.
2-
 

DeletedUser

Guest
Tänker inte plocka med nån från egna stammen, dumt o ge dom en egoboost ^_^


Mest respekterade spelare:
1- Stock/Fast29
2- Sigurd Ring

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Znap&trin har ja hört får snajpa åt hela -M- Så de förtjänar väl topplatsen
2- Vettefan asså, dum punkt - Vem kan inte snajpa idag?

Favorit spelaren:
1- Stock/Fast29
2- Infected-Mushroom

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Egna stammen, så låter de va.
2- Trin/znap va ju skapligt rolig iaf, fick ont i huvudet ju!

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Svårt och säga, sigurd ring ligger i K45 - Jobbigt läge, men tror han kan överraska ifall han tillåts!
2- Nä ja ger upp, ge mig förslag :p

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Kan bara uttala mig om stammar ja mött & De finns ingen ja hyser respekt för, än.
2-

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Stock/Fast29
2- GeneraaL får väl en plats här, vet int men har inte hört så mycket om spelare utanför mitt egna K

Bästa ledaren:
1- Återstår & se.
2-

Den här listan får 10 av 10 toasts från mig :)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Stock
2- Barsk

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Öcallan

Favorit spelaren:
1- Riddar Birger2
2- Berry73

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Trinity (Znap1)
2- Sandén

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Saltynutsack
2- Tottas

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Vod
2- Nuts

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Stock
2- Barsk

Bästa ledaren:
1- Vet knappt vilka som är ledare =(
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterade spelare:
1- Teh Gow
2- Generaal

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Generaal :crybaby:
2-

Favorit spelaren:
1- Schlol, roliga by namn :awsm:
2- SuicideNoob

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Stammen
2-

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- ViciousN00b
2- Zleeepy

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Dream
2- -M-

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Teh Gow
2- Generaal

Bästa ledaren:
1- Teh Gow
2-
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Liva upp forumet lite då?

Kommer ej ta med eget stamfolk av rätt självklara anledningar, dels blir en "tråk" lista, men svårt o rangordna så gött folk.

Mest respekterade spelare:
1- Micke & Mars - Finns väldigt få spelare ja har respekt för, man får verkligen förtjäna den. De har dessa 2 herrar gjort, utan dem så hade inte Dream hållt ihop mot -M- Grymt imponerad, kan ju tillägga att dom stöttat mig när ja verkligen inte ville lira Tw. Hade kunnat vara så annolunda ifall de inte vore för dessa 2.
2- Får nog ändå ge Berry73 en plats här, är de nån ur -M- ja hyser respekt för så är de denna snubbe. Har en känn att Generaalen har endel & tacka denna pöjk.

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Den jävel som snajpar åt Generalen får första platsen. Fyfan va adlar ja har förlorat, men de är ju väntat när man möter en stam som -M- & Ja anfaller ju inte deras sämre lirare... Grymt jobbat iaf. Gör de mycket roligare o spela säger ja direkt! :)
2- Vet int om nån annan snajpar som ja mött :/ Så blir tomt.

Favorit spelaren:
1- Generaalen, har min favorit sort av byar - Enkla byar :awsm:
2- Houdini - Vilket jäkla fail, kommer o ha så roligt med han lol. Den som spar, han har :rolleyes:

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Stammen, lätt.
2- Disco Sven, han lyssnar så förbannat bra. & Förstår att ja bara vill snacka & skryta, jävligt bra snubbe dedär ^_^

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Folk inom Nuts/Alliansen/spelare som är vänligt inriktade mot oss
2- finns inga andra :cool:

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Nä, kan inte säga att ja ärligt respekterar -M- krigsmässigt, förlåt - Men ni är skit i stor utsträckning. Skulle gärna lägga er här ifall de bara var bra lirare, men tyvärr - Ibland funderar man om ni ens vet va de är för värld vi lirar.
2- Dream&Arv - Gjort de jävligt bra mot -M- & herrar, va nog inte många som tippade på en halt häst... :p

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Förlåt, vill inte vara arrogant osv. Men... känns som om ja måste måste nämna nån ur -M- eftersom de är våra enda fiender i princip. UGH , för o bidra - barsk. Inte mött han, bara sett va han gör - Väntar verkligen tills ja får möta han, är de ett luftslott som Generaal eller har han lite bakom pannbenet? 2 lirare ivilketfall så...oddsen är väl lite bättre.
2- Svampen får väl bli andra plats, han har ju lyckats med något iaf. Blir väl annat när han får tryck på sig, men tillsvidare får han plats 2...

Ur min synvinkel kan ja inte respektera någon som premar en mur 5 ggr dan bara för han kan, då strider man ej på samma vilkor. Tyvärr, men ja tänker inte lägga ner 10k prem för murens skull, har vettigare saker o spendera dem på.

Bästa ledaren:
1- Mars&Micke - Är väl dem som lyfter hela alliansen vissa dagar, rätt säker ARV har endel & tacka dem med.
2-

Disco Sven & saanden behöver inte lägga sin åsikt här, unwanted. Men ni andra - Feel free.
 

DeletedUser

Guest
Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
2- Disco Sven, han lyssnar så förbannat bra. & Förstår att ja bara vill snacka & skryta, jävligt bra snubbe dedär ^_^

*Tackar och bockar*

Kul att man får lite cred för all tid jag lagt ner på att snacka med dig :)
 

DeletedUser

Guest
Liva upp forumet lite då?

Kommer ej ta med eget stamfolk av rätt självklara anledningar, dels blir en "tråk" lista, men svårt o rangordna så gött folk.

Mest respekterade spelare:
1- Micke & Mars - Finns väldigt få spelare ja har respekt för, man får verkligen förtjäna den. De har dessa 2 herrar gjort, utan dem så hade inte Dream hållt ihop mot -M- Grymt imponerad, kan ju tillägga att dom stöttat mig när ja verkligen inte ville lira Tw. Hade kunnat vara så annolunda ifall de inte vore för dessa 2.
2- Får nog ändå ge Berry73 en plats här, är de nån ur -M- ja hyser respekt för så är de denna snubbe. Har en känn att Generaalen har endel & tacka denna pöjk.

Jävligaste spelaren på att snipa adlar
1- Den jävel som snajpar åt Generalen får första platsen. Fyfan va adlar ja har förlorat, men de är ju väntat när man möter en stam som -M- & Ja anfaller ju inte deras sämre lirare... Grymt jobbat iaf. Gör de mycket roligare o spela säger ja direkt! :)
2- Vet int om nån annan snajpar som ja mött :/ Så blir tomt.

Favorit spelaren:
1- Generaalen, har min favorit sort av byar - Enkla byar :awsm:
2- Houdini - Vilket jäkla fail, kommer o ha så roligt med han lol. Den som spar, han har :rolleyes:

Den roligaste personen att vara social med (Pm/Skype)
1- Stammen, lätt.
2- Disco Sven, han lyssnar så förbannat bra. & Förstår att ja bara vill snacka & skryta, jävligt bra snubbe dedär ^_^

Spelaren med mest ljus framtid på v19 som inte är med på top40
1- Folk inom Nuts/Alliansen/spelare som är vänligt inriktade mot oss
2- finns inga andra :cool:

Mest Respekterade stammen krigsmässigt:
1- Nä, kan inte säga att ja ärligt respekterar -M- krigsmässigt, förlåt - Men ni är skit i stor utsträckning. Skulle gärna lägga er här ifall de bara var bra lirare, men tyvärr - Ibland funderar man om ni ens vet va de är för värld vi lirar.
2- Dream&Arv - Gjort de jävligt bra mot -M- & herrar, va nog inte många som tippade på en halt häst... :p

Mest Respekterade spelare krigsmässigt
1- Förlåt, vill inte vara arrogant osv. Men... känns som om ja måste måste nämna nån ur -M- eftersom de är våra enda fiender i princip. UGH , för o bidra - barsk. Inte mött han, bara sett va han gör - Väntar verkligen tills ja får möta han, är de ett luftslott som Generaal eller har han lite bakom pannbenet? 2 lirare ivilketfall så...oddsen är väl lite bättre.
2- Svampen får väl bli andra plats, han har ju lyckats med något iaf. Blir väl annat när han får tryck på sig, men tillsvidare får han plats 2...

Ur min synvinkel kan ja inte respektera någon som premar en mur 5 ggr dan bara för han kan, då strider man ej på samma vilkor. Tyvärr, men ja tänker inte lägga ner 10k prem för murens skull, har vettigare saker o spendera dem på.

Bästa ledaren:
1- Mars&Micke - Är väl dem som lyfter hela alliansen vissa dagar, rätt säker ARV har endel & tacka dem med.
2-

Disco Sven & saanden behöver inte lägga sin åsikt här, unwanted. Men ni andra - Feel free.

Skiter i att du skrev att jag inte ska lägga en åsikt. Men för en gång skull var de ett bra och roligt inlägg här ! Kan säga att barsk spelaren är själv ! Och general, ja den får du grummla på ;)
 

DeletedUser

Guest
Bästa ledaren:
1- Mars&Micke - Är väl dem som lyfter hela alliansen vissa dagar, rätt säker ARV har endel & tacka dem med.

+1, grymt bra ledare. Dock så är alla ledare i stammen dream, men dessa två är riktiga pärlor
 
Topp