Världen vunnen!

DeletedUser

Guest
Det finns ett antal andra trådar här i forumet där det är betydligt mer okej att hacka på varandra och slänga käft. Syftet med den här tråden var att informera om stängningen och gratulera vinnarna. Jag tycker det skulle vara mycket trevligare om ni låter den få fylla sitt syfte, så kan ni bete er som fiskmåsar i någon annan tråd, eller varför inte på skype där vi som inte är inblandade slipper se det!
 

selakefo

Member
Reaktionspoäng
16
Törs man säga äntligen?

V22 blev precis det jag från början hade som mål att den inte skulle bli. Men sånt är livet, man kan inte alltid lyckas. Detta experiment om något visade att min tes från innan v22 startade var mer sann än jag trodde.

Världen innehöll:
*Backstabb
*Skitsnack
*Brutna löften
*Spelare ansåg vinsten viktigare än resan dit (även om några sådana inte var kvar i slutet)
*Dålig aktivitet i endgame (mjo jag gillar ju endgame bättre än start- och midgame)

Men jä**ar vad trevlig typer man han lära känna, vänner som fiender.

Jag hade själv aldrig planerat att vinna, jag tycker oftast det är roligare i underläge eftersom man får kämpa frenetiskt för att överleva och sen är det legitimt att gråa när alla andra vänner tröttnat. Nu blev jag ju så illa tvungen att sitta kvar.

För det sista året får jag tacka Mario, Orca, Canser, Eddie m.fl. som ställde upp och mottog mina uttråkade soldater. Utan er hade jag varit tvungen att gråa under sista året. Innan dess hade jag ju Hunter8 att leka med som hade konsten att suga åt sig deff från alla möjliga håll, nästan som via trolleri.

Summa sumarum så var detta förhoppningsvis min första och sista värld jag startar i en premade. Men risken finns att jag förr eller senare blir inlurad i en stam på någon värld.

Till sist vill jag tacka dom som under olika tillfällen varit co-spelare på kontot. Utan inbördes ordning:
Summerfg
Ajzpain
Martin
djdsp

Anonym på begäran =)
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Äntligen! måste jag ändå säga och grattis till oss :)

Hoppas aldrig jag kommer spela en värld med så mycket tjafs om ingenting. Tråkigt att Keys inte pallade, hans deff var brutal.

Seren
Isa
Kåken

Extra stora grattis och tack för era tålamod.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Bättre sent än aldrig. Stort grattis till Turtle!

Jag har inte en aning om hur det blev efter att jag slutat och jag vet inte vilka av er gamla stammisar som körde kvar. Men redan när jag lämnade världen tyckte jag att ni var värda en vinst. Mycket svett och skratt har denna värld gett mig. :)
 
Topp