Världen vunnen!

DeletedUser

Guest
Var hälsade spelare på värld 16!

Stammen BaD har tillsammans med SW har idag vunnit värld 16 genom att äga 100% av alla spelarägda byar vilket betyder att världen kommer stängas helt och hållet.

Notera att endast stammen BaD är den officiella vinnaren av värld 16.

Men vi vill inte göra detta än, vi vill ge er chansen att säga hejdå till era stamkamrater och andra vänner på världen.

Värld 16 kommer att stängas helt och hållet måndagen den 18:e Mars . Detta kommer att ske mellan 10.00-20.00.

Ett Hall of Fame kommer att komma upp i forumet någon dag efter att världen är stängd.

Med Vänliga Hälsningar
Ert TribalWars Team
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Grattis BaD, bra kämpat mot alla gangbangs :)

ramla av stolen när jag läste detta.....

ha så roligt BAD har slutat och gjorde innan alla byar var borta och inte pga er.

skype öppen för alla som vill föra vanligt moget samtal utanför tw svären

kontot taipan9 finns enbart i min ägo och kommer att finnas kvar inom tw så att inten annan kan uppge sig för att vara mig.
dock innebär det ej att jag spelar eller kommer att komma tillbaka
 

DeletedUser

Guest
Vet inte vad du personligen är stolt över taipan, det ända som imponerade över dig var att gång på gång efter blivit nollad orkade kämpa dig tillbaka. BaD är värdiga vinnare, sluta grina bara.

Grattis BaD!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
ramla av stolen när jag läste detta.....

ha så roligt BAD har slutat och gjorde innan alla byar var borta och inte pga er.

skype öppen för alla som vill föra vanligt moget samtal utanför tw svären

kontot taipan9 finns enbart i min ägo och kommer att finnas kvar inom tw så att inten annan kan uppge sig för att vara mig.
dock innebär det ej att jag spelar eller kommer att komma tillbaka

Okej, vad hade du kunnat göra ? har ju hört att du anfaller utan mb + på nattskydd.
då är du inte rätt person som ska snacka om det här eller hur?

Sen sög du ballen så tyst. och vem vill påstå vara du? gör man det är man ju kört..
 
Topp