Världen vunnen och stängd!

DeletedUser

Guest
Var hälsade spelare på värld 20!

Stammen RwN har vunnit värld 20 genom att hålla alla 12 hemligheter under 310 timmar, världen har idag stängs helt och hållet.

Ett Hall of Fame kommer att komma upp i forumet de närmsta dagarna.

Vi vill tacka alla spelare som har spelat på världen och vi hoppas att vi kommer få se er igen.

Med Vänliga Hälsningar
Ert TribalWars Team
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Grattis alla härliga lirare i rawr och nbnp!

Det har vart en lång resa sen man började på v20 i kaoz, vidare till DEA, från DEA till Gnägg och till sist ledare för rawr.
Man har varit med om det mesta på v20 och jag har bara en sak och säga! Fan vad skönt och vinna till slut ändå och få världen stängd!

Jag vill tacka alla spelare i rawr!
Jag vill även tacka vedboden och hotbuschicks som skötte stammen när min dator krashade.
Samt tacka hela nbnp för en bra och lojal diplomati.

Sköt om er allihopa!

Väl mött!
Start - Are You Serious?
 

DeletedUser

Guest
som start säger så säger jag samma sak, sjuk goa spelare man fick köra med.

start har varit kul vinna med dig puss på dig du är en av trevligaste spelarna jag har snackat med utan tvekan.
sen tackar jag min co fireside har varit kul att köra med dig du är en fin mupp :)
åsnor i berg :*

start komihåg på mars snart du vet vad du ska göra då :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Håller inte med om att ett kontohopp kan räknas som en vinst. Hade personligen inte sett mig som vinnare om jag suttit kvar i knas och fortsatt spela för att senare gå över till RwN med kontot.

Säger dock grattis till alla de originalspelare som har varit med sedan start och till slut vann. Bra jobbat!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Håller inte med om att ett kontohopp kan räknas som en vinst. Hade personligen inte sett mig som vinnare om jag suttit kvar i knas och fortsatt spela för att senare gå över till RwN med kontot.

Säger dock grattis till alla de originalspelare som har varit med sedan start och till slut vann. Bra jobbat!

Kontohopp o kontohopp, hela ledningen i rawr lämnade över ansvaret till mig. Hade jag inte suttit dag och natt vissa stunder hade rawr inte funnits. Vilket tjingis kan bekräfta. Fixade nya spelare på alla tomma konton och mycket mera.
men jag vill och ska inte ta åt mig äran för ngt då jag endast ville hjälpa min vän zette.

Du gjorde inte mkt på knas thalle :) jag satt dag in och ut för och få kontroll över all röra som rawrs föredettingar hade lämnat.
 
Senast ändrad:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Kontohopp o kontohopp, hela ledningen i rawr lämnade över ansvaret till mig. Hade jag inte suttit dag och natt vissa stunder hade rawr inte funnits. Vilket tjingis kan bekräfta. Fixade nya spelare på alla tomma konton och mycket mera.
men jag vill och ska inte ta åt mig äran för ngt då jag endast ville hjälpa min vän zette.

Du gjorde inte mkt på knas thalle :) jag satt dag in och ut för och få kontroll över all röra som rawrs föredettingar hade lämnat.

Rätt. Du är nog den enda anledningen till varför Rawr! ens lyckades hålla som stam i slutändan.

Du har även rätt i att jag inte gjorde mycket i knas, det var även anledningen till varför jag lämnade kontot, intresset saknades helt enkelt. Kändes inte rätt att köra på ett konto som inte jag skapat.
 
Senast ändrad:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Rätt. Du är nog den enda anledningen till varför Rawr! ens lyckades hålla som stam i slutändan.

Du har även rätt i att jag inte gjorde mycket i knas, det var även anledningen till varför jag lämnade kontot, intresset saknades helt enkelt. Kändes inte rätt att inte köra på ett konto som inte jag skapat.

Det löste sig till slut ändå ju =)
 
Topp