Värld 5

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Gamla enheter
Paket i akademi
Speed 1,5
Bonus byar
Tillväxt på vanliga barbs, inte på bonusbyar
Välja vart man startar
Inte kunna assistera utanför stammen
Inte kunna skicka resurser utanför stammen (isf måste man lägga dem på marknaden)
48h nybörjarskydd (första 2 dagarna, sen 24h)
Max 30 stammedlemmar

Allt annat borde vara som på V2.

Bumps self.
 

DeletedUser

Guest
så länge hastigheten är lite högre än 1 så kan jag finna mig i resten av inställningarna. speed 0.75 skulle vara rena tortyren..
 

DeletedUser

Guest
aningen högre speed, långsamt växande byar och max 40medlemmar and you got my vote.
Sen alla som vill ha 2-3 speed, inser ni hur aktiva ni måste vara? jag tror inte det är många, inklusive mig själv som har tid och ork att spela seriöst på en sån värld.

Jag har hört rykten om att du inte ska spela v5... Så rösta inte på hög speed :)
 

DeletedUser

Guest
Klomem: jag funderar på att skippa v5 ochså :)

Antigen så måste jag lägga ner någon värld för att få tid med v5 :(
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Jag skulle vilja ha det så här:

Fart: 2.5
Truppfart: 1.5
Nya trupper
Större farmer typ 35000 eller nått.
Truppnivåer i smedja
Akademi: Mynt
Bonus/växande: Måste man ha med.
 

DeletedUser

Guest
Klomem: jag funderar på att skippa v5 ochså :)

Antigen så måste jag lägga ner någon värld för att få tid med v5 :(

Japp... Och vilken utav dina 10492407125087583 världar ska du lägga ner med? XD Om det blir låg speed så har jag nog tid att spela v5 :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört rykten om att du inte ska spela v5... Så rösta inte på hög speed :)

Jag har inte bestämt mig än, kanske kör på .net om det kommer ut någon rolig ny värld. Hur som helst max en värld till, min flickvän slår ihjäl mig om jag lägger ner mer tid på den här skiten;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har inte bestämt mig än, kanske kör på .net om det kommer ut någon rolig ny värld. Hur som helst max en värld till, min flickvän slår ihjäl mig om jag lägger ner mer tid på den här skiten;)

Vem behöver .net när jag finns i .se? :eek: Eller vänta lite.... Jag finns i .net också. :confused:
 

DeletedUser

Guest
hoppas

Hoppas att det kommer nya trupper jag är trött på spjutman jag skickade 2000 spjutmän på en barbarian by men alla dog:mad:
 

DeletedUser

Guest
När börjar Värld 5, känner sig lite seg at starta V4 nu när det finns en hög 10k byar. Och var fan finns RoBAC, var inte Susie i world 1 Svensk? ja ja nostolgi på hög nivå. Tillbaka till min dvärg bland titaner.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror V5 kommer efter de har fixat The West. Det nya spelet som ska komma nån gång i Augusti, minns inte om det var den tjugonionde eller den femtonde eller den första, det står i intervjun med Nino, eller disskutionstråden till det...
 

DeletedUser

Guest
Kanske skulle döpa om titeln till förslag till v5 settings...


Skulle vilja se en sån här

Fart: 0.75
Truppfart: 1
Gamla trupper (inge paladin)
truppnivåer i smedja
Akademi: Packet
Bonus/växande: Spelar ingen roll

Du anpassar farten efter ditt tänkande här ser jag :)

Skämt åsido.

Håller helt med Ingen här, förutom vanliga farten, finns inget väre än 25 timmars smedjan :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp