Värld 5

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
FFS va coolt BTW Det skulle göra att det skulle bli as svårt att hänga med. En värd som håller på lika ång tid men som går så fort! Alla som har jobb/skola kmr inte ha en chans. Alla som slutat 3.an på gymnasiumet som tar ett rast år lär ju vinna eller de som hoppar av. Kanske orättvist.

Bara jag som tror att Elohim hade vunnit den?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
speed 5 skulle va bra :p

nån me hög hastighet, nån ovanlig. Inte nån där man sitter i 10 år o sen "wow ja vann" utan en som tar? 1 år eller mindre :)
 

DeletedUser

Guest
jaja, men en sommarserver med speed 10-20 vore väl inte fel? något att göra när man inte har skola!
 

DeletedUser

Guest
Tycker det här skulle vara bäst.

Växande barbar byar och inga bonusbyar.
Speed 2.5
Mynt systemet som på v3
Ingen paladin men bågskyttar
Massor av ringar som det är på v4 så att alla som börjar dom första 2 timmarna hamnar i mitten och dom som börjar efter dom första 2 timmarna hamnar i en egen ring osv hela första dagen och sen hamnar resten utanför =)
 

DeletedUser

Guest
ja fast speed 5 så e de lättare att räkna. men jag vet inte. Enheterna då. Ska allt ha samma hastighet?
 

DeletedUser

Guest
mm, fast speed 5 är ca 3.33 ggr snabbare än v3 är, så det kanske är lite snabbt för en långlivad server...
 

DeletedUser

Guest
näääästan alla rätt. nya enheter, jag gillar några av de nya... tror jag, jag håller inte reda på dem... paladin är trevlig i början, kan göra mycket skillnad när man har typ 200 p.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp