Värld 5

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag vet att det inte är mer än ett par veckor sen v4 släpptes, men när är femte världen planerad att släppas?
 

DeletedUser

Guest
Hoppas till efter sommaren :)

Speed 1.5, bonusbyar samt växande barbarbyar, mynt & truppnivåer i smedja skulle vara det ultimata ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanske skulle döpa om titeln till förslag till v5 settings...


Skulle vilja se en sån här

Fart: 0.75
Truppfart: 1
Gamla trupper (inge paladin)
truppnivåer i smedja
Akademi: Packet
Bonus/växande: Spelar ingen roll
 

DeletedUser

Guest
lägger min röst på ingens förslag, precis som jag vill ha det :)
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar paladin, den är smidig när man ska assistera, och jag förstår mig inte på paketsystemet, vill ha mynt. och det får gärna gå lite snabbare också! och, såklart, bonusbyar och växande barbarbyar, annars stannar alla som ger upp vid 200 på 200!!!!! då har man inget vettigt att adla i början...
 

DeletedUser

Guest
Skule nog tycka om


Fart: 2.0
Truppfart: 1
Nya trupper
truppnivåer i smedja
Akademi: Mynt
Bonus/växande: Måste man ha med.
 

DeletedUser

Guest
jag har aldrig fattat det där med nivåerna i smedjan. har aldrig försökt, så kan nån förklara det för mig? och är det inte lättast att maxa alla, hur skulle det kunna skilja n00bsen från proffsen?
 

DeletedUser

Guest
jag har aldrig fattat det där med nivåerna i smedjan. har aldrig försökt, så kan nån förklara det för mig? och är det inte lättast att maxa alla, hur skulle det kunna skilja n00bsen från proffsen?

Man måste ha lite baktanke med sina byar med nivåer på trupperna :)
 

DeletedUser

Guest
okej, då fattar jag. det gör Off/deff-by konceptet mer effektivt, va?
 

DeletedUser

Guest
kan tänka mig det... Det lär dock vara tidskrävande, att tänka på vad man bygger i varje enskilld by, speciellt om man har 50+... jag tycker att v3 är den bästa av de jag har spelat, och jag har spelat alla .se, + nåra på .net.
 

DeletedUser

Guest
kan tänka mig det... Det lär dock vara tidskrävande, att tänka på vad man bygger i varje enskilld by, speciellt om man har 50+... jag tycker att v3 är den bästa av de jag har spelat, och jag har spelat alla .se, + nåra på .net.

Som sagt - krävs lite tänkande :)
 

DeletedUser

Guest
samma som ingen fast UTAN bonus eller växande.. alltså riktig oldschool :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp