värld 3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker det är dags nu för en ny värld med 1 i speed och dom gammal reglerna som den v3 som finns på .net:D

vad tycker ni andra om det?
 

DeletedUser

Guest
det behövs nog fler medlemmar på dem andra världarna först...
Edit: oj, Liviaro skrev före mig :)
 

DeletedUser

Guest
få se... {joke}

anledningar till att starta en tredje värld?

1) Ni har inget jobb, sambo, flickvän, fru, man etc etc och följdaktligen oändligt med tid.

2) Det har redan gått åt skogen för er i värld 1 och 2 och ni orkar inte börja om i kanten utan vill ha en ny värld att misslyckas i...

3) Annan ougrundlig anledning, eller också klickar ni bara någon gång per dygn, vilket antagligen ledde till anledning 2.

{/joke}
 

DeletedUser

Guest
få se... {joke}

anledningar till att starta en tredje värld?

1) Ni har inget jobb, sambo, flickvän, fru, man etc etc och följdaktligen oändligt med tid.

2) Det har redan gått åt skogen för er i värld 1 och 2 och ni orkar inte börja om i kanten utan vill ha en ny värld att misslyckas i...

3) Annan ougrundlig anledning, eller också klickar ni bara någon gång per dygn, vilket antagligen ledde till anledning 2.

{/joke}

chansar att du hör till 1:an ;)
 

DeletedUser

Guest
få se... {joke}

anledningar till att starta en tredje värld?

1) Ni har inget jobb, sambo, flickvän, fru, man etc etc och följdaktligen oändligt med tid.

2) Det har redan gått åt skogen för er i värld 1 och 2 och ni orkar inte börja om i kanten utan vill ha en ny värld att misslyckas i...

3) Annan ougrundlig anledning, eller också klickar ni bara någon gång per dygn, vilket antagligen ledde till anledning 2.

{/joke}

1. Jag har inget jobb, sambo, flickvän (önskar jag hade en:(), fru eller man.

Gohan har iaf en Man vet jag.

2. Gick inte åt skogen utan åt pipan för mig i V2 pga 3.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja se några tusen spelare till på .se innan en v3 börjar

kanske i fart 2, stamgräns på 20-30 spelare, gammla smedjan, gammla trupper, inge mynt system i akademin
 

DeletedUser

Guest
stamgräns på 20-30 är alldeles för lågt då det nuvarande systemet räknar 40 bästa spelarna, bättre om stamgränsen är 60 spelare.
 

DeletedUser

Guest
stamgräns på 20-30 är alldeles för lågt då det nuvarande systemet räknar 40 bästa spelarna, bättre om stamgränsen är 60 spelare.

Du tror inte att det kan bli mera konkurrens mellan stammarna med mindre spelare? Den svenska TW elit kommer att bli mera utsprida över olika stammar?

det är bättre om ni joinar ryska servern :D

Har svårt nog med dom turkiska spelarna på .net som tror att alla kan turkiska. Kommer bli värre på ryska där dom som vi om spelarna på .se antar att alla som lirar där kan ryska :D (inte att vi pratar ryska på .se, men tror du fattade :D)
 

DeletedUser

Guest
En till värld vore shysst!Med lite speed å sånt kul,men som sagt så behövs det mer spelare :/
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
är det inte bättre att vi försökar hålla igång dom spelare som finns här jag känner många som har slutat därför att det hände något så sällan här och värld 1 är död för den som bor i mitten :( så en ny värld vore allt fantastiskt men man får hoppas att stammarna ifrån v1 och v2 stannar där och nästa värld får bli en värld med nya stammar och för hoppningvis fler spelare.


ps. har ni hört att dom flesta gammla spelarna på .net har lagt av tycker faktiskt att .net har tappat stinget lite:D
 

DeletedUser

Guest
Du tror inte att det kan bli mera konkurrens mellan stammarna med mindre spelare? Den svenska TW elit kommer att bli mera utsprida över olika stammar?



Har svårt nog med dom turkiska spelarna på .net som tror att alla kan turkiska. Kommer bli värre på ryska där dom som vi om spelarna på .se antar att alla som lirar där kan ryska :D (inte att vi pratar ryska på .se, men tror du fattade :D)

Instämmer helt! De bjuder in en till deras stammar som heter InVISTURQQQS och tror att man ska joina. :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp