Värld 14 m. förklaring.

DeletedUser

Guest
Så det är hans fel att han fick den startpositionen?

nä det är inte hans fel men jag menar att man inte ska klagga om man har haft fördel i en månad att man då får vänta litte på ens trupper(det var inte i denna tråden han klaggade och jag kommer inte ihåg vad han hette som klaggade)
 

DeletedUser

Guest
Men en sak som är konstigt, det ligger ju även xyz spelare i "Vårat bb-bälte, varför flyttas inte byarna som ligger nära dom?
Jag hade ca 5 bb-byar runt mig. Ingen bra med det, och dom flytta 3 av dom så jag fick 2 nära..
Men XYZ killen vid mig har kvar alla sina 6 byar som ligger precis runt honom.
Så varför inte flytta på dom också? Han har ju står fördel utav det nu?
 

DeletedUser

Guest
Men en sak som är konstigt, det ligger ju även xyz spelare i "Vårat bb-bälte, varför flyttas inte byarna som ligger nära dom?
Jag hade ca 5 bb-byar runt mig. Ingen bra med det, och dom flytta 3 av dom så jag fick 2 nära..
Men XYZ killen vid mig har kvar alla sina 6 byar som ligger precis runt honom.
Så varför inte flytta på dom också? Han har ju står fördel utav det nu?

Jag har fått många flyttade b-byar runt mig, spelare som jag rensat etc. Och flera andra spelare i våran stam som ligger hyfsat nära barb-bältet har blivit utsatta för samma sak.

Så nej det stämmer inte att ni blir särbehandlade :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Men en sak som är konstigt, det ligger ju även xyz spelare i "Vårat bb-bälte, varför flyttas inte byarna som ligger nära dom?
Jag hade ca 5 bb-byar runt mig. Ingen bra med det, och dom flytta 3 av dom så jag fick 2 nära..
Men XYZ killen vid mig har kvar alla sina 6 byar som ligger precis runt honom.
Så varför inte flytta på dom också? Han har ju står fördel utav det nu?

Hejsvejs! Kolla lite nordväst om mig, där försvann 3 byar ;) Sen att jag rensat spelarna runt omkring har ju en viss betydelse också :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har fått många flyttade b-byar runt mig, spelare som jag rensat etc. Och flera andra spelare i våran stam som ligger hyfsat nära barb-bältet har blivit utsatta för samma sak.

Så nej det stämmer inte att ni blir särbehandlade :)

men killen vid mig har iaf fått ha kvar alla bb-byar runt sig.
 

DeletedUser

Guest
Menar du Zenato lr MCMLXXXVI? Båda är nära dig och båda har relativt mycket barbarbyar nära sig
 

Facepalm-qvist

New Member
Reaktionspoäng
0
Hejsvejs! Kolla lite nordväst om mig, där försvann 3 byar ;) Sen att jag rensat spelarna runt omkring har ju en viss betydelse också :)

Det gjorde även jag och dom flyttade byarna ändå :p Fick svar av supporten att dom bara plockade lite random och jag kan säga till gnällspiken att jag blev av med ca 6 byar :p
 

DeletedUser

Guest
Var nok meg som klaget over at jeg måtte vente over 40 timer før troppene mine kom tilbake, sykt irriterende.

Jeg hadde akkurat speidet en nabo, og tenkte å renske han når nattbonusen var over. I stedet fikk han ett varsel om at jeg var på tur, og god tid til å be om støtte. :(

En langt bedre løsning for oss som var uten skyld i denne juksingen, hadde vært om byene hadde blitt slettet, og nye barbarer/bonusbyer hadde blitt opprettet andre plasser. Da hadde heller ikke spillere på rimmen fått seg ferdig renskete 1k byer som naboer..

Ikke kom med det der at jeg hadde nytt godt av det i 1 måned, jeg ligger såpass langt unna der beltet var, at det hadde jeg ikke.:crybaby:

Flott at teamet rydder opp når slike ting skjer, men la det ikke gå på bekostning av oss som ikke bryter reglene-.-

Og takk for en fin oppklaring:awsm:

http://translate.google.com/#no|sv|
 

DeletedUser

Guest
Är det verkligen riktigt fusk? För om jag läser det här korrekt, så är fusket utbrett?

Det kan inte vara så enkelt att det är en medveten form av spel "terrorism" skapad av en eller flera som anser sig vara missgynnade av såsom Nimo, Nemo ? något säger... påstådda felaktiga beslut som drabbat spelaren? Att de kanske inte alls är särdeles aktiva, utan helt enkelt gör det för att "sabba" liksom de gjorde med DOS attacker ett tag?

Ja! jag ifrågasätter givetvis inte ledningens slutledningsförmåga -vilken till dags dato i alla fall, är fel och fläckfri, utan drar bara en slutsats grundat på den lilla information som ges här... För ingen är väl ändå så "dum" numera, än att de vet att Innogames kan kolla IP anslutningar - så då återstår ju egentligen bara en sak: "sabotage"...
 
Topp