Värld 13

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan så många orka spela på värld 13? 2900 i max resurser per timme. Man måste farma som *** vilket inte alla har tid med. Är det någon som har en bra motivation till varför man ska spela där?
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
har man för mycket tid så har man, säger jag, har du lite tid, joina inte V13
 

DeletedUser

Guest
Är ju väl ingenting 2.4k max res per timme är det i v10 snacka om pain in the ass
 

DeletedUser

Guest
Denna värld har 1.2 som snabbhet, var glad att det inte är 0.8 eller 1.
 

TabbeN

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker världen har helt rätt inställningar :).. och man får slita lite och får inge gratis :D
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Sak samma om det är 2900/h eller 2400/h. Det är ändå under 3600/h som är standard för mig att spela på en värld. Det är två världar som har/hade bra inställningar och det är värld 4 och 12 (classic också men räknar inte med den). På båda dessa världar får man 4800 vilket är 1,33 resurser i sekunden. Jag anser att de världar under 3600 inte är värda att spela på då om man har 100 eller mer byar så orkar man inte farma ifrån alla byar.

Unkas: Det är inte så att jag har lite tid, det är bara att jag kanske har lite ork.
 

DeletedUser

Guest
Om man tänker efter så är det faktiskt relevant även för denna tråden. Det finns många som delar sitt konto med en eller flera co-players som kan farma när du tröttnat eller inte kan. Det är något många gör i starten och det kan vara att rekommendera framförallt för långsamma världar som denna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Finns de ingen regel på typ att man inte får anfalla den man bjuder in?
Alltså fick en inbjudan från ledaren till en stam .. sen så anfallare han/hon mej .. känns som att de är ett hot. att man måste joina elle så lämnar de inte en xD
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
enda sugiga med V13 är att man inte kan skicka assistans till någon utanför ens stam...
 

DeletedUser

Guest
de e ju bara bra för samarbetet inom stammen =P

Är ganska lätt att ta tillbaka en by som man tappat om fienden inte kan skicka deff dit förrän efter att byn är tagen. Skulle tippa på att det är därför han inte gillar inställningen.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Är ganska lätt att ta tillbaka en by som man tappat om fienden inte kan skicka deff dit förrän efter att byn är tagen. Skulle tippa på att det är därför han inte gillar inställningen.
nej, att ducka vart bara så jävla mycket svårare, från min gamla vana o sprida ut duckningen, men, ja vart simplare, men totalt drygare ändå...
 

DeletedUser

Guest
Är ganska lätt att ta tillbaka en by som man tappat om fienden inte kan skicka deff dit förrän efter att byn är tagen. Skulle tippa på att det är därför han inte gillar inställningen.

men de blir ju ett + med iaf mot startens noobstammar som iten utnyttjar de själva =P
 
Topp