Värld 12 undersökning (Beta)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

tryy3

Member
Reaktionspoäng
0
olika grafiker till olika tider allså: på påsken så kan det finnas lite påsk grejer osv. svar: ja nej man kan ha grafikerna hela tiden
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att vi kan göra så att man kan vara hur många som helst i en stam så att det blir väldigt stora krig :) Bara en rolig tanke jag har haft :)

Sen ang diplomatin så borde man inte bara kunna sätta upp en massa allianser/IAP för jag tycker att man borde skickar en förfrågan om det och så får diplomaten i den andra stammen välja om dom ska tacka ja eller inte :)
Sen så kommer alla dessa händelser att stå i översikt, det är en bra sak.

Sen så tycker jag att BB borde gå upp till typ 9500 poäng så att om man adlar en BB så slipper man att bygga upp den så myket :)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
problemet med hur många som helst blir nog inte så många, är inte V11 på maxgräns 150 pers/stam? högsta jag ser i typ 20 är 85 st i en stam, Gamers....blir mer lr mindre extrem mass-rekrytering då...


ska det vara milstolpar?

vore även kul om man kunde ha nåra som stog o dansa 24/7 i byn...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag tycker att vi kan göra så att man kan vara hur många som helst i en stam så att det blir väldigt stora krig :) Bara en rolig tanke jag har haft :)

Sen ang diplomatin så borde man inte bara kunna sätta upp en massa allianser/IAP för jag tycker att man borde skickar en förfrågan om det och så får diplomaten i den andra stammen välja om dom ska tacka ja eller inte :)
Sen så kommer alla dessa händelser att stå i översikt, det är en bra sak.

Sen så tycker jag att BB borde gå upp till typ 9500 poäng så att om man adlar en BB så slipper man att bygga upp den så myket :)

Många av oss 'hard-core' spelare vill ha få medlemsantal, eftersom det är mycket bättre med 10-20 erfarna samspelta spelare än 50 kassa spelare som inte kan samarbeta.
Fick jag välja skulle det bli 20-manna stammar.

Diplomatin har ingen betydelse, eftersom diplomatiska förbindelser inte är bindande i TW kan du ha hela världen som allians medans de har dig som fiende. Spelar som sagt ingen roll, du bara låser dig själv om du markerar en stam som allierade, eftersom du itne kommer attackera dig, men de kanske attackerar dig.

Barbarbyar till 9500 poäng hade varit lite kul, men varför skulle man adla andra spelare då? Grattis, du dödade just poängen med TW.
 

DeletedUser

Guest
Många av oss 'hard-core' spelare vill ha få medlemsantal, eftersom det är mycket bättre med 10-20 erfarna samspelta spelare än 50 kassa spelare som inte kan samarbeta.
Fick jag välja skulle det bli 20-manna stammar.

Diplomatin har ingen betydelse, eftersom diplomatiska förbindelser inte är bindande i TW kan du ha hela världen som allians medans de har dig som fiende. Spelar som sagt ingen roll, du bara låser dig själv om du markerar en stam som allierade, eftersom du itne kommer attackera dig, men de kanske attackerar dig.

Barbarbyar till 9500 poäng hade varit lite kul, men varför skulle man adla andra spelare då? Grattis, du dödade just poängen med TW.

Lek med tanken att man har 100 erfarna och samspelta spelare i samma stam :) Sen så vill jag se större stammar, jag är så trött på att se alla "elite" stammar med ca 10-25 pers i där alla är så duktiga och erfarna. Jag vill mycket hällre se stora stammar som gör upp. 200-pers stammar som slåss emot varandra vore en riktigt rolig sak :) Btw, vilken "hard-core" spelare du måste vara som är med i en stam med 20 andra erfarna "hard-core" spelare....

Diplomatin ha visst en betydelse för dom som vet vad det innebär, men vissa är och kommer alltid att vara en backstabber som skiter i alliaerade och IAP's. Jag gissar att du är en av dom när du skirver så. Sen om man har allians/IAP så ska det även inte gå att anfalla då det ska komma upp typ som en ruta att det inte går.

BB till 9500 poäng ? Klart att man skulle adla bort spelare ändå. Vissa skulle ju bli BB adlare men inte alla.... BB kommer ju att adlas upp snabbt och då är det bara spelare kvar.
 

DeletedUser

Guest
Många av oss 'hard-core' spelare vill ha få medlemsantal, eftersom det är mycket bättre med 10-20 erfarna samspelta spelare än 50 kassa spelare som inte kan samarbeta.
Fick jag välja skulle det bli 20-manna stammar.

Diplomatin har ingen betydelse, eftersom diplomatiska förbindelser inte är bindande i TW kan du ha hela världen som allians medans de har dig som fiende. Spelar som sagt ingen roll, du bara låser dig själv om du markerar en stam som allierade, eftersom du itne kommer attackera dig, men de kanske attackerar dig.

Barbarbyar till 9500 poäng hade varit lite kul, men varför skulle man adla andra spelare då? Grattis, du dödade just poängen med TW.

Större utmaningar för "hardcore-spelarna" då om de möter en stam med 100 pers? ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp