Värld 11as reporter

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Börjar med ett citat

Jag tänkte att vi kunde dela upp ansvaret mellan oss så kanske vi kan få ut en intervju i veckan i varje fall.
Anonyma kaninen/Abelelev 012 får ansvar över V10 och V11 och även de världar som öppnar i framtiden.
Jag tar ansvar över V1 och Teamet.
Jag har frågat Abel om han vill ta Speedspelarna och V2 så ska vi se om vi kan hitta folk till världarna där emellan.
Är ni intreserade av att lägga upp en intervju så skriv en och posta den så ska vi se om jag kan godkänna den.
Jag lovar att läsa den direkt jag går in i forumet och vill ni ha hjälp med historian så fixar jag det också om ni skriver ett PM till mig.
-Vendetta- tar V5 och V7

Så med det vill jag säga att jag är er nya repporter

Vill gärna att en mod sätter denna som viktig.

Om ni vill nominera någon så måste ni motivera just varför den personen

Skicka via pm eller här kommer försöka vara så altiv som möjligt

//012
 

DeletedUser

Guest
Jag har två som jag gärna skulle vilja ha intervjuade : SmittARN och Timtimtimmy :D
och kanske elmorten med :)

Dom här snubbarna gör detta forumet riktigt roligt xD
 

DeletedUser

Guest
Intervjua Spelare: Emma i Orkan

Motivation: Hon är en glad och go spelare som man gärna vill veta mer om :) Diplomat i Orkan och även Vice ledare

Mvh timtimtimmy
 

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Kan en mod sätta denna som viktig och rensa den nu när det känns som om det finns några att interjuva.
 

DeletedUser

Guest
Intervjua Vodka Björn, anledningen är självklar. Jag måste göra hans värld jobbig, så fick iden att det kan va rätt jobbigt att få massa frågor ställda mot sig :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Clone001 för att han är en enormt grym diplomat och han har många år på hjärtat och han kan spelet väldigt bra. Han kommer iaf att bli intressant att läsa om :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Intervjua Vodka Björn, anledningen är självklar. Jag måste göra hans värld jobbig, så fick iden att det kan va rätt jobbigt att få massa frågor ställda mot sig :awsm:

Han skulle älska att bli intervjuad.. Du kommer väl ihåg hans startguide?
 

DeletedUser

Guest
Intervjua Sur Björn så vi kan få svar på frågan; "Hur kan du vara så awesome?"
 
Topp