Värld 113

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
w113.png


Kära spelare!

Här kommer värld 113 på .net!
Du kan förregistrera dig redan nu!


Nästa torsdag, den 12:e mars slår värld 113 upp portarna runt klockan 10 (servertid).

Förregistreringen är öppnad redan nu, samla gänget!


Inställningar Värld 113


Hastighet:1.0 (100%)
Enhetshastighet:1.0 (100%)
Paladin:Inaktiverat
Bågar:Aktivt
Kyrka:Aktivt
Vakttorn:Inaktiverat
Högborgar:Inaktiverat
Adelssystem:Mynt
Moral:Poäng & tid
Bonusbyar:Aktivt
Barbarbyar:Växer till 1 500 poäng
Smedja:3 stegs smedja
Nybörjarskydd:6 dagar
Nybörjarskydd ratio:Inaktiverat
Fejkgräns:Aktivt (1%)
Nattbonus:Inaktiverat
Stamgräns:20
Maximalt adlingsavstånd:150 fält
Insamling:Aktivt
Limited Haul:Inaktiverat
Premiumfunktioner:Samtliga
Slutscenario:Runkrig (stammen måste hålla 70% av runbyarna på alla kontinenter i 20 dagar
Övrig Info:*Spelare kan välja startposition. OBS! Förregistrering*
*Möjligt att assistera utanför stam.
*Möjligt att anfalla stammedlemmar.
*Anfalls- och assistansblockad på 100 ms.
*Flaggor aktiverade.



Förregistrering innebär att du väljer startposition så centrerat på världen som möjligt. Startar servern medan du är utan stam, kommer du placeras slumpmässigt så nära kartans centrum som möjligt. Startar servern medan du är medlem i en stam, kommer alla spelare i stammen få sina byar utplacerade "tillsammans". Tillsammans innebär inte att byarna kommer ligga grannar utan på ett avstånd som betraktas som fördelaktigt för tillväxten (man ska alltså kunna adla utan att man kommer in på stammedlemmars område).
  • Om du förregistrerar ditt konto kommer din by placeras ut automatiskt när servern startar och byarna placeras ut. Det innebär att du kommer starta på världen vare sig du loggar in eller ej, och ditt nybörjarskydd påbörjar nedräkningen.
  • Om du förregistrerar ditt konto kommer du alltså inte få något mer val för att välja väderstreck, då du redan valt att börja så nära kartans mitt som möjligt. Du får därför inte föremålet Förflytta.
  • Se till att du har förstått konsekvenserna av att förregistrera innan du väljer att göra det, eftersom det saknas möjligheter att i efterhand korrigera manuellt.

Vi hoppas du ska gilla dessa inställningar! Ge oss gärna feedback i denna tråd direkt!

Notera att i alla eventuella fall av skillnader, så är det informationen i ursprungsinlägget som gäller - detta är en översättning och kommer inte uppdateras automatiskt.

Tillkännagivandet i ursprungstråden på .nets forum



tribalwarsteamSWE1.png
 

Ostkungen 26

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej,
Jag söker en co player till värld 113:
Jag har spelat några världar för väldigt länge sedan, men i karantänstider så började jag igen.
Någon som är sugen?
 
Topp