värd 11 tråkig? jag kanse slutar

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
hejsan är det bara vad jag tycker eller käns värd 11 ganska så tråkig?

det kryllar av gråa byar i värd 11.

och finns ej så många stammar och inte så mycket spelare.

i min kontinent är stam nr 3 ca 280k jag själv har 150k det finns nestan inga vätiga stam val i denna värd som man kan säna sig tryg med.

och det är ej så många aktiva spelare.

jag funderar på att kanse läga ner detta och har funderat på det i över 1 vecka nu.

eller vad tycker ni är värd 11 en bra värd eller?

och vad har man att vina på att köra värd 11?

.....
jag fösöker göra det bästa av värden genom att ta bb byar så det blir mindre gråt och lite finare och va en trevlig person men börjar tappa lusten.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
vad har man att vinna på att lira tw?

inte ett dugg, men man gör det endå;)
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
tror inte att man har något direkt att vina på någon värld egentligen. Förutom kanske poäng och krig?
 

DeletedUser

Guest
Det känns som att du skriver detta bara för att skryta om att du är bland de största i din kontinent :D
 

DeletedUser

Guest
ja men håller med k44 är likadant och jag adlar bara barbarer typ för att det finns så jädrans många.

Spelar rankning för kontinent 44
Rank Namn Stam Poäng Byar Antal byar
1 FredrikSlayer Bringt 552.437 59 60
2 keyser Bringt 532.829 64 64


keys gör också det.
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
jag får se det är bara den att värd 11 är ganska så lite folk i det är lite mer än på en stängd värd men endo inte så mycket.

det är bara ca 5 tusen melemar ej så mycket samanlagt.

jag kommer nog ej hoppa av i första taget då jag vill säta en liten mines prägel av mig inan jag försviner så jag kommer nog ej försvina i första taget men ibland ger jag nestan upp för att det käns lite tråkit med så lite folk jag kan skicka 10 mejl visp så har jag pratat med alla inom typ 20 byars avstånd från mig.
......

vi får se hur det blir men jag fösöker göra det bästa av det hela.

men sluta kommer jag nog inte men vet ej säkert.

skulle hälst göra nåt specielt inan jag försviner så jag kommer nog va kvar ett bra tag till. den speciela saken är min hemlighet men jag har en plan för átt göra det intresant.


men ok jag stannar ett bra tag till försviner jag blir det ju en spelre mindre och då blir det mindre kul för er andra så jag stanar.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Lite spelare? Antal spelare: 7.664

Värld 1 har ju bara 2.000 spelare :O så det är väldigt mycket på denna värld.
 

DeletedUser

Guest
jag fösöker göra det bästa av värden genom att ta bb byar så det blir mindre gråt och lite finare och va en trevlig person men börjar tappa lusten.

Är inte detta underbart! Att inte alla var som du, gillar inte den hårda stämningen och att alla gråter på "värd 11" tråkigt att du börjar tappa lusten bara. Men fortsätt, Philip1300 mot oändligheten och vidare! Mot allt GRÅT!
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
och finns ej så många stammar
v11 har 676 stammar
Världen som har näst flest stammar är v12 som har 368 stammar
Det är en skillnad på
308 stammar.
Så sluta grina om att det finns så få stammar...


och inte så mycket spelare.
Nån hade redan kommenterat detta såg jag..

Men gör det en gång jag med.
v11 har 7,378 spelare
Jämfört med världen som ligger två med flest spelare som är även det v12 med sina 4,952 spelare.

Det är en skillnad på 2426 spelare..

Så innan du börjar gnäll om antallet spelare och stammar så kolla upp lite info innan du gör bort dig public..

Själv så spelar jag på v5 och där tycker jag det är lagom många spelare och stammar.
1,022 spelare och 100 stammar. Och detta gör att det nästan är många stammar tycker iallafall jag ^^
 

DeletedUser

Guest
v5 är nice... även om jag inte spelar där :p
Men visst är v11 störrst i princip när man kollar statistik, men statistik kan förvirra och bedra utan att ljuga.

För även om v11 är det världen med flest spelare så får man räkna med att nästan hälften av alla spelare är personer som loggar in en gång i veckan och har under 2K poäng. sedan är det en stor klunga personer som jag... som spelar men inte mycket mer.

i V5 så är nästan alla 1000 spelare riktigt seriösa, för alla andra har dött eller slutat för längesen.


Men dock så tycker jag ändå att det är lite att ta i att säga att det är lite spelare och lite stammar, bara för att det inte finns någon att adla i lagom storlek just där du är och att just där du är finns det ingen stam i lagom storlek för dig själv. Driv spelet i den riktning du själv vill, det finns gott om spelare att adla med nice byar, dock får du räkna med att dom är lite försvarade... finns det ingen stam, skapa en! gör det lite intressant! eller nöj dig med att adla barbars och inget mer.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
v5 är nice... även om jag inte spelar där :p
Men visst är v11 störrst i princip när man kollar statistik, men statistik kan förvirra och bedra utan att ljuga.
Sant det..

i V5 så är nästan alla 1000 spelare riktigt seriösa, för alla andra har dött eller slutat för längesen.
Har svårt att se att samtliga 1000 spelarna kör seriöst på denna värld när det enbart är ca 100 pers som gör något på världen...
 
Topp