Vänner blir fiender

RoyalNobility

Member
Reaktionspoäng
0
Gömmer mig ? Hade ja gömt mig så hade du väl då inte ha sett mig på kartan ? Det är väl hela iden med att gömma sig att inte vara synlig för dom man gömmer sig för ;)

Som ja sa i pm dörren är öppen bara att komma till mina byar :) försökte inte med en retake var bara ett vanligt tåg, du snackar mycket som om du ensam gjort mycket skada på mig, hade det inte vart för dom 5 andra som attackerat mig hade ja självfallet varit kvar därnere vid dig :)
 

DeletedUser

Guest
Gömmer mig ? Hade ja gömt mig så hade du väl då inte ha sett mig på kartan ? Det är väl hela iden med att gömma sig att inte vara synlig för dom man gömmer sig för ;)

Som ja sa i pm dörren är öppen bara att komma till mina byar :) försökte inte med en retake var bara ett vanligt tåg, du snackar mycket som om du ensam gjort mycket skada på mig, hade det inte vart för dom 5 andra som attackerat mig hade ja självfallet varit kvar därnere vid dig :)

Ville bara flika in och säga att du är kass
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara kul att sitta inne och lyssna på DGHs planer i detta skede, hur ska ni svara på våra attacker?

Väntar med spänning på erat svar ;)
 

DeletedUser

Guest
Då ska vi svara med katapulternas makt och kasta tillbaka alla stenar på er ;)

Själv följer jag ju inte Apollon utan följer slaviskt Ares, han får mitt blod att svalla och tvingar mig att skicka ut mina trupper mot alla som motsätter sig hans överhöghet :)
 

Moorgarth

Member
Reaktionspoäng
0
Vi ska sticka er med vässade pinnar och kasta stenar på er. DÖD ÅT APOLLON

Om det är sådana vapen ni utrustat era soldater med förstår jag att er offensiv tog stopp så snabbt.

Så den stora frågan blir hur länge era försvarslinjer håller...har försvararna utrustats med samma vapen lär kriget vara över på 3 veckor...

Man kan ju tycka att ni misslyckades med att förvaltade överaskningsmomentet kapitalt. Redan efter 4 dagar vände krigsvindarna och adlarna vandrar nu allt intensivare österut.
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Om det är sådana vapen ni utrustat era soldater med förstår jag att er offensiv tog stopp så snabbt.

Så den stora frågan blir hur länge era försvarslinjer håller...har försvararna utrustats med samma vapen lär kriget vara över på 3 veckor...

Man kan ju tycka att ni misslyckades med att förvaltade överaskningsmomentet kapitalt. Redan efter 4 dagar vände krigsvindarna och adlarna vandrar nu allt intensivare österut.

Kanske DGH vill ge oss lite förhoppningar igenom att inte ge tillbaka och ha trupperna hemma för eventuella retakes istället för att hoppa in på samlingsplatsen och mata ut gubbarna ut i världen.

Jag tror DGH lurar i det mörka och planerar tillsammans med T.N.T hur de bäst och mest effektivt kan slå tillbaka.

Men å andra sidan vet man ju DGH´s kapacitet i krig, när Gss planerade en offensiv emot #TT som DGH & T.N.T fick delta i så var de helt okej köttat men när man körde nästa offensiv då fanns det inte tillräckligt med gubbs hos DGH. Så jag tror nästa smäll från DGH kommer TIDIGAST 31/5, men snälla, prove me wrong! :)
 

Cingeto

Member
Reaktionspoäng
0
Men å andra sidan vet man ju DGH´s kapacitet i krig, när Gss planerade en offensiv emot #TT som DGH & T.N.T fick delta i så var de helt okej köttat men när man körde nästa offensiv då fanns det inte tillräckligt med gubbs hos DGH. Så jag tror nästa smäll från DGH kommer TIDIGAST 31/5, men snälla, prove me wrong! :)

Du kanske kommer ihåg att vi gick in i kriget innan er och körde själva. Vi tog inga byar, men vi köttade tillräckligt med trupper för att jag skulle ta dagens anfallare. Vi hade redan brännt en hel del innan ni kom in, helt orörda.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Du kanske kommer ihåg att vi gick in i kriget innan er och körde själva. Vi tog inga byar, men vi köttade tillräckligt med trupper för att jag skulle ta dagens anfallare. Vi hade redan brännt en hel del innan ni kom in, helt orörda.

Visst det stämmer att ni kämpade på bra, men man får inte glömma att stora delar av #TTs deff var omplacerad till Svullos front eftersom de planerade krig mot dem samtidigt. :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Ser ut som att Gss redan tagit grepp om kriget, dock mycket retakes och slagsmål om samma byar om man kollar statsen..

Sida 1:
Stammar: Gss
Sida 2:
Stammar: DGH, T.N.T

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 6
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 159,405
Sida 2: 56,150
Skillnad: 103,255

chart

Denna är ganska tung också (dock inte så relevant ;) ):

Sida 1:
Spelare: GroomGarth
Sida 2:
Stammar: DGH, T.N.T

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 2
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 82,304
Sida 2: 17,645
Skillnad: 64,659

chart
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Fortfarande besviken Sir Hero? :(

Sida 1:
Stammar: Gss
Sida 2:
Stammar: T.N.T, DGH

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 33
Sida 2: 1
Skillnad: 32

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 293,626
Sida 2: 9,643
Skillnad: 283,983

chart

Fan vad ni köttar Gss!
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Kriget mellan T.N.T/DGH & Gss/SVULLO har pågått i 15 dagar och ca 14 timmar och ser idag ut såhär i statistiken.

Sida 1:
Stammar: SVULLO, Gss
Sida 2:
Stammar: T.N.T, DGH

Timeframe: 17/05/2014 17:17:18till02/06/2014 07:29:31

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 620
Sida 2: 213
Skillnad: 407

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 148
Sida 2: 26
Skillnad: 122

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,535,890
Sida 2: 1,364,151
Skillnad: 4,171,739

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,290,080
Sida 2: 226,063
Skillnad: 1,064,017

chart
 
Topp