Vänlista, stam borde stå

DeletedUser

Guest
På vänlistan skulle ni kunna fixa in så man ser vilken stam ens vän tillhör? precis som med ni gör med adressboken.:)
 

DeletedUser

Guest
ingen som har nått att säga:(:(

eller är jag för otydlig??:confused:
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vore bra. Men framför det mer som ett seriöst förslag så kanske det funkar bättre. Detta är rätt haffsigt ihopskrivet även om man förstår :)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Mm, dock så kan man nog inte skriva det mer utförligt. Om man nu inte vill börja slänga in massa motiveringar samt bilder... vilke som tror jag inte tillför så mycket däremot.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller med om att det borde vara en simpel sak att lägga in i tw..

Alltså ska det stå t.ex efra -st2- istället bara efra i vänlistan om man nu har han som vän dvs.

Mer utförligt går inte att göra det, vill ni kan jag sitta och fixa printscreens etc
 

DeletedUser

Guest
Skall dom fixa vännlistan så tycker jag dom kan försöka fixa "buggen" där oxå, hur många ggr ser de inte ut som om dina vänner är offline? Även om du vet att dom är online.

Många har konstaterat detta tillsammans med mig, som just nu vet jag att 4 av minna vänner är inne på listan, men ändå lyser ALLA på listan rött, för att dom inte klickade inom en 10 selundera marginal från att jag ville kolla på listan,

De tycker jag att dom borde fixa, är personen inne så skall vännerlistan göra sin funktion oxå, den skall visa att dom är inne.

Vad är annrs meningen med att ha den där överhuvudtaget?
 
Topp