Vänligen, vakna nu supporten

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har mina och flera andras begäran om stängning av värld 3 varit på "behandling" i över 4 veckor hos spelledningen:(

Jag tycker att det minsta man kan begära är ett svar, och en förklaring varför ett så enkelt beslut, som att stänga ner V3, inte kan levereras. Jag har förstått att det inte är första gången som svaren och spelledningens åtgärder dröjer i flera veckor, men nu börjar det anta farsartade former.

Världen har varit avslutad i mer än 1 år, och reglerna har ändrats otaliga gånger, vilket gjort det svårare för oss att vinna. Nu anser vi oss kunna kräva våran rättmätiga vinst, för snart finns inga andra spelare och byar kvar att anfalla och adla bort.

Skärpning nu och håll vad ni lovat, då vi tidigare tyckt att eran reaktion tar för lång tid.

Behandla nu snabbt våran begäran om stängning, så vi får lite semester i sommar//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Då sakfrågan ligger på ett annat bord kan eller skall jag inte kommentera densamma. Dock är det så att vill man få genomslag för sina tankar och funderingar när det gäller denna frågan så bör man adressera ansvarig i ledningen direkt. Sannolikheten att någon annan i teamet utöver undertecknad läser detta inlägg ökar då från kanske 10% till 100.

//Humble - som låser tråden men låter den ligga kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp