Värld 44!

DeletedUser

Guest
w44.png


Kära spelare!


Det är dags för värld 44 på Tribal Wars.se!

Du kan förregistrera dig redan nu!

Startdatum: Onsdagen den 18:e april mellan kl 9:00 - 13:00

Äntligen är det dags för en ny värld! Inställningarna den här gången är anpassade efter att varannan server ska ha trupp och världshastighet 1.0, och vara lite mindre avancerad. Vi hoppas att inställningarna ska locka både nya och gamla spelare, och att det ska inbjuda till både diplomati och stora krig!

Världen har Hemligheter som vinstkriterie, och utöver det inga större sensationer utan det mesta bör kännas bekant.

Skramla fram era gamla svärd, slipa spjuten och håll i hatten!


Värld 44


Hastighet:1.0
Enhetshastighet:1.0
Paladin:Ja
Bågar:Ja
Kyrka:Nej
Vakttorn:Ja
Adelssystem:Mynt
Moral:Ja, poängbaserad
Bonusbyar:Ja
Barbarbyar:Växer till 5000 poäng
Insamling:Aktivt
Smedja:Enkel smedja
Nybörjarskydd:7 dagar
Nattbonus:Ja, kl 23:00-07:00
Stamgräns:15
Maximalt adlingsavstånd:30
Milis:Aktiv
Kontohanterare:Aktivt från 5 byar
Premiumfunktioner:Samtliga
Slutscenario:Hemligheter
Stamkrig:Aktivt
Övrig Info:*Spelare kan välja startposition. OBS! Förregistrering*
*Inte möjligt att assistera utanför stam.
*Inte möjligt att anfalla stammedlemmar.
*Anfalls- och assistansblockad på 200 ms.
*Fejkgräns 1%
*Flaggor aktiverade.
*Bara möjligt att skicka resurser inom stammen efter 30 dagar.

  • *Förregistrering innebär att du väljer startposition så centrerat på världen som möjligt. Startar servern medan du är utan stam, kommer du placeras slumpmässigt så nära kartans centrum som möjligt. Startar servern medan du är medlem i en stam, kommer alla spelare i stammen få sina byar utplacerade "tillsammans". Tillsammans innebär inte att byarna kommer ligga grannar utan på ett avstånd som betraktas som fördelaktigt för tillväxten (man ska alltså kunna adla utan att man kommer in på stammedlemmars område).
  • Om du förregistrerar ditt konto kommer din by placeras ut automatiskt när servern startar och byarna placeras ut. Det innebär att du kommer starta på världen vare sig du loggar in eller ej, och ditt nybörjar skydd påbörjar nedräkningen.
  • Om du förregistrerar ditt konto kommer du alltså inte få något mer val för att välja väderstreck, då du redan valt att börja så nära kartans mitt som möjligt. Du får alltså inte föremålet Förflytta.
  • Om du förregistrerat dig och av något skäl ångrar dig, kontakta supporten innan servern startar så försöker vi hjälpa dig.

Lämna gärna feedback och låt oss veta vad du tycker!
 

DeletedUser

Guest

Tyvärr blev det väldigt nära inpå den här gången, jag fick klartecken i torsdags kväll och sen hade jag tyvärr fullt upp hela fredagen. Hade dock hoppats jag skulle hinna posta detta medan det fortfarande var fredag men eftersom det ändå var så pass sent kunde jag lika gärna konfigurera servern och samtidigt öppna förregistreringen. Det är ett helt gäng saker som måste göras i en speciell ordning så jag försökte göra det bästa av situationen men jag kan bara beklaga det blev så pass sent!
 
Topp