Utskicks fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är det den inte behöver om det nu är en pre funktion.

Annars om man kör utan så måste man ha den i klickad ja:)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Mer funktioner med meddelanden

(Skärmdump)Meddelanden är inte begränsade till 3 mottagare. Aristokrater av en stam kan tillåta att en kompletta stammen blir tillagd automatiskt.

Du kan lägga till viktiga spelare i din adressbok, för att kunna lägga till de snabbare i meddelanden.



Så står det under premium, när man klickar på länken bredvid ranking ^^
dock inte jättebra skrivet men om jag har fattat det rätt så :

kan man bara skicka till 6 spelare samtidigt med prem istället för 3 som är orginal...
 

DeletedUser

Guest
Men alla medlemmars namn kommer ju upp när man trycker på hela stammen?
 

DeletedUser

Guest
Så står det under premium, när man klickar på länken bredvid ranking ^^
dock inte jättebra skrivet men om jag har fattat det rätt så :

kan man bara skicka till 6 spelare samtidigt med prem istället för 3 som är orginal...

Kan va jag som hade fel angående att det var 6 man kunde skicka till, minns inte riktigt så det var nog bara 3.
Och det gör ju utskicks funktionen mer användbar.Då kvarstår bara frågan om man kan göra massutskick med prem?
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag var tvungen att testa detta så jag valde hela stammen och jag har prem och det såg då ut såhär..

viewpic.asp
 

DeletedUser

Guest
Och då gick det till hela stammen och du har inte fått den funktionen av din ledare?
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Hum... då får någon annan än jag svara på denna frågan :)

Fast ändå kanske inte...^^

Du har prem.
Du kan göra utskick
Du har inte får priv av din ledare.

Så svaret säger ju sig självt, premium funktion (eller en bugg ngnstans som ingen bryr sig om att skicka ^^)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
haha sry ^^ var på v2


Ehm, satt precis och läste igenom de gamla uppdateringstrådarna för att se om svaret fanns där.. men jag fick fail stämpel där, fanns inget om utskick..

Så kan typ ngn Mod hoppa in och ge sin undersåtar ett gullit svar så vi slipper gå irrandes rundor i evighet i vårat desperata sökande? :cool:
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
Aha så vf denna funktion för hertigen då?

för att hertigen kanske inte har premium =)

dessutom så kan man ju när man har det privilegiet välja "hertig", "baron" osv osv , vilket man kanske inte kan om man inte har just det som privilegium, men är inte säker ^^ jag har det privilegiet i de flesta stammar jag är med i ^^

edit: missade tre sidor med liknande svar. sry ^^ är för trött för detta just nu ...
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp