Utmaning på en ärlig fight WCW-familjen mot FRED

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som sagt så handlar ju det här till stor del om Deus och Aeon.
Självklart ser folk helt olika på situationen beroende på vilken sida man står på. En sak som däremot borde vara klar för alla män, kvinnor och barn, är att Fredskåren mycket väl visste om att Wcw inte skulle acceptera att de tog in FLYKTINGAR (Joo Aeon, ni är flyktingar) från Goth. Jag kan bara se den handligen som en provokation mot både Wcw, Corian och alla andra stammar som dels krigade mot Goth och dels hade en diplomatisk relation med Fredskåren.

Att Fred inte heller kan svara på meddelanden som skickas finner jag ganska lustigt. Att man klankar ner på familjestammar och kallar oss för värdelösa kan jag förstå, det ser inte så bra ut utåt med massvis med småspelare som bara har några hundratusen poäng jämfört med 40 spelare som ligger över miljonen.
Trots att vi är helt värdelösa, inkompetanta sopor så får vi alltså v3's största stam att kalla in allierade för att rädda dom. Dessutom får vi ta emot skit i forumet för att vi som är helt värdelösa, inkompetenta sopor får v3's största stam att kalla in allierade för att rädda dom.
 

DeletedUser

Guest
vi kan ta lite TW stats då eftersom ALLA säger att vi bröt alliansen

vad jag vet så ingick vi en allians med Tcekan,Tcekan-c, FRED ja vad ni vill at dom ska heta runt den 16 augusti när dom merga mer corian

så då lite TW stats då

FREDs första by från WCW familjen


fd loop (541|212) K25 8,615 loop [nWCWKa] Entrophy [Fred] 18th Aug 2008 - 01:03:47

Nwcw-KAs första by från ovanstående stam FRED o.s.v

New Legion 68 (525|187) K15 7,105 degge [Fred] ekuu [nWCWKa] 09th Sep 2008 - 22:33:12

NwcwMAs första by från FRED o,s,v

092 (326|376) K33 11,536 boopsie [Fred] BiltjuveN [NwcwMA] 23rd Aug 2008 - 06:06:45

Så vi bröt då alliansen när vi besvara deras eld mot oss om ni så vill , men jag anser att enligt TWstats och dessa datum så är det nog FRED o,s,v som bröt alliansen eller?

samt under våra anfall mot deus och aeon så har dom skickat massiva anfall på oss
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Ogillar familjestammar bara. Däremot när dom försöker få det att låta som "ärligt" att vara fem stammar emot en då jävlar. Visar bara hur vrickad synd på spelet dom har. ;)

De ditt vänstra intellekt inte kan förstå är att en stam som t.e.x Fred består av nästan uteslutande goda TW spelare....


Och för att kunna matcha detta finns det fler olika tillvägagångssätt: antingen hittar man lika begåvade TW spelare som Fred redan har...vilket är svårt, eller så
tar man till andra "vägar" för att uppnå tillnärmelsevis likaledes excellens som Fred besitter.

Ett kan vara att bilda en familjestam (vilket wcw är ett utmärkt exempel på) som då uppenbarligen kan bjuda en stam såsom Fred tillräckligt motstånd.



Detta tycker du då inte är bra ????? utan du vill uppenbarligen att alla andra ska var underlägsna så att slutligen ingen kan ge den "bästa" stammen motstånd!`?



Med ditt resonemang kommer spelet dö ut fortare än jag hinner byta låt i min Ipod :(


Du borde sitta ner, ta dig en normal funderare på saker å ting....å därefter postera igen!
 

DeletedUser

Guest
De ditt vänstra intellekt inte kan förstå är att en stam som t.e.x Fred består av nästan uteslutande goda TW spelare....


Och för att kunna matcha detta finns det fler olika tillvägagångssätt: antingen hittar man lika begåvade TW spelare som Fred redan har...vilket är svårt, eller så
tar man till andra "vägar" för att uppnå tillnärmelsevis likaledes excellens som Fred besitter.

Ett kan vara att bilda en familjestam (vilket wcw är ett utmärkt exempel på) som då uppenbarligen kan bjuda en stam såsom Fred tillräckligt motstånd.



Detta tycker du då inte är bra ????? utan du vill uppenbarligen att alla andra ska var underlägsna så att slutligen ingen kan ge den "bästa" stammen motstånd!`?



Med ditt resonemang kommer spelet dö ut fortare än jag hinner byta låt i min Ipod :(


Du borde sitta ner, ta dig en normal funderare på saker å ting....å därefter postera igen!

Precis, jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Kan man inte lära sig spelet så måste man göra som wcw familjen och samla alla kassa spelare och skapar en familjestam :)
Helt rätt MotoX
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Precis, jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Kan man inte lära sig spelet så måste man göra som wcw familjen och samla alla kassa spelare och skapar en familjestam :)
Helt rätt MotoX

Tar detta som en komplimang......

Men om det då skulle visa sig att vi överlever kriget vad säger det då om Fred...doh

vi med dom kassa spelarna.....hua äntligen en som erkänner att vi är underdogs....för att inte säga helt kassa.




Men jag lovar dig, ska göra det bästa jag kan, så kankse du senare kan du bli min fan :/
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som wcw fått erfara så anfaller Fred?

Där har ni ert svar. WAR!

Kallar Fred in allierade, får ni kalla in allierade? dvs Corian och nå fler.

World war maybe?
 

DeletedUser

Guest
mm det känns som det kan bli ett Världskrig igen. om WCW och Fred börjar kriga.
 

DeletedUser

Guest
Tar detta som en komplimang......

Men om det då skulle visa sig att vi överlever kriget vad säger det då om Fred...doh

vi med dom kassa spelarna.....hua äntligen en som erkänner att vi är underdogs....för att inte säga helt kassa.

Det säger att dom fortfarande var överlägsna er i skills medans ni vann på grund av mera spelare


Men jag lovar dig, ska göra det bästa jag kan, så kankse du senare kan du bli min fan :/

Kanske det, men troligtvis inte :)
 

DeletedUser

Guest
hinner NOD färdigt med sin internadling? Eller blir det en ny megamerge på v3? Stay tuned people!
 

DeletedUser

Guest
On topic? I värld3 som är så full av gammal gegga som alltid ska grävas upp? On topic?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp