Ursprungliga Tribalwars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej, jag undrar bara om det finns en chans att få en värld som är något liknande till det original Tribalwars innan ni började att förstöra spelet med kyrkor, tech systemet, paladin vapen, flaggor, hemlighets byar eller vafan det är för byar man behöver erövra för att vinna, premium funktioner som 20% ökad producering i ress, halvering utav byggnader, marknadshandlare, reduceringen utav byggkostnaderna, nattbonusen och no haul..
Kontohanterare och farmassistant kan jag acceptera för det är de enda bra som har kommit in utifrån de ovanstående..

Så med andra ord en värld liknande v1 fast kanske lite snabbare så att den inte avgörs på 5 år. Jag hoppas att ni tar hänsyn till min åsikt och diskuterar den lite innan ni säger nej.. jag tror nog att jag som medlem i tribalwars sedan 2008-01-24 förtjänar att se en sådan värld.

Jag testade HP världen som pågår nu efter att ha tagit ett rejält uppehåll från den svenska servern, Tror nog jag aldrig har blivit så besviken på Tribalwars som denna gång när jag såg att världen blev avgjord redan efter 1 vecka.. Tack vare att folk med feta plånböcker har kunnat pumpa in premiumpoäng och reducerat kostnaderna, halverat och ökad sin ress prod och även handlat med marknaden för att inte gynna andra..

Jag vill verkligen kunna spela Tribalwars på mitt egna språk istället för att gå till .net där de har vanliga världar! Men kommer inte att kunna göra det sålänge folk med en fet plånbok kan pumpa in pp till skillnad från oss ungdomar, där studiebidraget inte räcker till..

Jag tror säkert att det är fler som kan hålla med mig.

Mvh Gabriel
 

DeletedUser

Guest
Spelar redan där men man saknar .se :( Jag tror nog även du saknar de tiderna utan premiumfunktionerna som tex på v10
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jo visst, men man måste också vara realist & inse att så kommer det aldrig bli igen, om nu inte spelarbasen återvänder.
 

DeletedUser

Guest
Spelarbasen kommer aldrig att återvända så länge det fortsätter såhär, ger vi de en värld de kan tänka sig gilla så kanske det återvänder fler?
 

DeletedUser

Guest
HP-världen är inte avgjord p.g.a slösade prem-poäng.
Den är avgjord för att det endast startade 12 bra spelare och 10 av dom var i samma stam.
 

DeletedUser

Guest
vi båda vet att det inte stämmer helt, ni kan ju själva titta igenom era loggar och se hur mycket premiumpoäng ni har slängt på att få försprånget ni har just nu..
 

DeletedUser

Guest
vi båda vet att det inte stämmer helt, ni kan ju själva titta igenom era loggar och se hur mycket premiumpoäng ni har slängt på att få försprånget ni har just nu..

De kanske har brukat mer prempoäng än de andra men världen hade vilket fall varit avgjord då två av de tre utmanarna gråade sig och den tredje gick med i 1or.
 

DeletedUser

Guest
var inte så säker på det, det finns spelare som spelar under fejknyck som har vunnit tidigare High Performance och som troligtvis ligger på samma nivå som er inom TW erfarenhet. men som inte får någon chans tack vare just premiumfunktionerna..
 

DeletedUser

Guest
var inte så säker på det, det finns spelare som spelar under fejknyck som har vunnit tidigare High Performance och som troligtvis ligger på samma nivå som er inom TW erfarenhet. men som inte får någon chans tack vare just premiumfunktionerna..

Nej, du är helt fel ute.
Jag låg tvåa på HP när jag gråade utan att ha använt några gigantiska mängder premiumpoäng direkt. Hade utan problem legat topp5 utan dom, troligtvis tvåa ändå. Så de gör mindre skillnad än du tror.
 

DeletedUser

Guest
God kväll gott folk.

Premiumfunktionerna som några av er nämner är något som kommer att finnas på framtida världar, jag förstår att detta inte är så jätte förtjust av er som har skrivit i denna tråd men precis som alla andra företag i hela världen så är InnoGames ett vinstdrivande företag. Det är inkomsterna som gör att vi kan fortsätta att utveckla Tribal Wars och det är inkomsterna som gör att vi kan öppna upp nya världar för er spelare.

Gällande kyrkan, tech system, paladin vapen och dylikt så är det sådana grejer som vi kan och försöker att variera från värld till värld, just för att kunna göra så många av er spelare nöjda med inställningarna som möjligt.

Med detta sagt så sätter jag ett hänglås på denna tråd, dels för att det redan finns X antal trådar som denna och X antal svar från teamet där vi förklarar varför vi har dessa funktioner.

Tråd låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp