Urrskogen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag slutar nu på forumet.

Varför ska ni hålla på o Hacka på personer för ? att man är Omogen,Skriver dåligt,Spammar,noob ja och massa saker.
Jag tkr att de är töntigt och OMOGET att hålla på o hacka på andra sköt er själva så blir allt mkt bättre.
Orkar inte med alla (Några)'s Hackningar på mej!

och hur kan ni påstå att jag är noob ?
v1 har aldrig blivit attackerad ! bara spejjad!
v2 Aldrig blivit attackerad ! bara noobs som har skickad deff trupper på mej! och har blivit spejjad mkt där ! så om jag är noob varför ligger jag på Top 20 för ?
Attackera mej och nobla mej om jag är noob då ! Hoppas ni börjar skicka nu!! ni måste ju bevisa att jag är noob !!!

Jag är säkert Jobbig och skriver dåligt de vet jag och jag kan verka Omogen men känner ni mej utan för TW ? nej...

Ta och ge varandra en klapp på axeln vetja ! eftersom ni har fått ytilligare en person att sluta på forumet (vet ej om nån har slutat innan Pga er menmen)

Känn er glada !!!
 

DeletedUser

Guest
Inte för att vara bättre eller sämre än andra här på forumet :p
Dock kanske vara mer konstruktiv då du skrivit att du inte kan svenska så bra - därför följer nu en rättning av ditt inlägg för att påvisa de fel du gjorde i inlägget, enbart för att visa, som en lärare, vart du gjorde fel.
Efter det kommer lite tankar och åsikter från min del


Grunderna ligger i att du inte placerar in mellanslag och stora bokstäver där de hör hemma.

Urrskogen sa:
Varför ska ni hålla på o Hacka på personer för ?

och hacka, inget mellanslag mellan för och ?

Urrskogen sa:
att man är Omogen,Skriver dåligt,Spammar,noob ja och massa saker.
Jag tkr att de är töntigt och OMOGET att hålla på o hacka på andra sköt er själva så blir allt mkt bättre.
Orkar inte med alla (Några)'s Hackningar på mej!
Att
mellanslag efter kommatecken, enbart stor bokstav i början på mening eller namn.
andra sköt ska vara andra, sköt
(Några) - liten bokstav

Urrskogen sa:
och hur kan ni påstå att jag är noob ?
v1 har aldrig blivit attackerad ! bara spejjad!
v2 Aldrig blivit attackerad ! bara noobs som har skickad deff trupper på mej! och har blivit spejjad mkt där ! så om jag är noob varför ligger jag på Top 20 för ?
Attackera mej och nobla mej om jag är noob då ! Hoppas ni börjar skicka nu!! ni måste ju bevisa att jag är noob !!!

v1 och v2 saknar semikolon, dessutom det där problemet med stor bokstav i början av varje mening.


Dock spelar inte stavning och meningsuppbyggnad in i vad folk kan tycka om en till sån stor utsträckning som du försöker göra gällande.
Kronans skriver ibland värre än en kratta (han är dyslektikter, men blir inte arg vid påpekande av fel då han erkänt för sig själv och andra att han är dyslektiker och där igenom dålig på detta utan han blir glad om folk vågar på ett bra sätt påpeka de fel han gjort


ForumsUrrskogen
Att däremot - som Swansniff och Gohans570 fått uthärda - stämpel som spammare - den baserar sig på hur DU valt att nicket Urrskogen ska tolkas och sammanknippas med.
Du skriver snabba och irrelevanta inlägg, fyllda med stavfel och meningsuppbyggnadsfel, enbart för att posta 15 inlägg per minut (hårddraget exempel)
Du tar dig inte tiden att läsa igenom vad du skrivit, du trycker på Skicka - sedan hoppar du vidare till nästa tråd eller t.o.m. inlägg i den tråd du precis besvarat.

Ingame-namnet Urrskogen är, för mig, sammanknipat med
v1: "Jag hotar med stark PA och dens stam för att få till en IAP, ojsan den gick visst inte då den starka spelaren blev bortnoblad - bäst jag ger bort mina byar"
Speed: "Jag är så glömsk och ego, jag missar att kolla det jag hjälpte till med och sa jag skulle göra - så nu sket det sig nästan totalt. Bäst bara att lämna det till Bertil som bara blir sönderspammad av allt och alla och tar hand om stammen som helhet samt sina byar. Jag tar och byter stam lite senare, bara sisådär så jag kan få lite mer fiender - sedan blev jag visst av med ett par byar och vann inte ändå, men jag kommer tillbaks nästa helg.... och kommer vinna... men blev rimmad... och rimmad"

IRL-Urrskogen
Känner jag inte för fem öre men eftersom du fortsatte med spam-aktiga inlägg efter att folk klagat på dig och om du inte är en noob-gamer på TW så har du koll på vad som hänt de som tidigare spammat på forumet och valde därför medvetet att utsätta dig för detta för att du ville bli uppmärksammad som den person du ville/är i detta spel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bertil jag får tacka för posten :)
Svarar ordentligt imoron =)
 

ludiniho

Member
Reaktionspoäng
0
alla hackar ju på varrandra det är inte bara i forumet man kan inte göra en regel att man inte får säga att någon gör ett fel:mad: inte för att jag har gjort något men..oftast är det sånna här stora spelare som är i top 20 som hackar på folk
 

DeletedUser

Guest
Ni kan ta bort tråden den är bara onödig..

Då jag sköter mej rätt så bra nu förtiden ^^ Ingen som säger nå mera nu för dom ser ju nästan aldrig mej hahaha
 

DeletedUser

Guest
Jodå jag stänger så gärna så. Men blåsa liv i gamla trådar ser jag ingen nytta i.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp