UrbanT ;pPpppPPppp

DeletedUser

Guest
Kan någon fylla mig med lite information vad som händer egentligen? UrbanT är solklart störst i världen, men ändå väljer dom att merga med de enda två som hade kunnat göra lite motstånd? *N*S*+DU.

Okej, kanske kan jag förstå NS mergen, eftersom ni vart allians och var allmänt buttbuddies och så.

Men DU? Tycker ni inte att det är roligt med TW längre eller? Vill ni inte vinna en värld utan att höra, "Det var ju bara för att dom mergade med dom och dom och dom".

Men visst, adla ni barbarer och skryt om hur jävla bra ni är, men jag tycker bara det är synd att ni förstör meningen med TribalWars genom att merga och hålla på.

Inget illa menat, jag hyser stor respekt för er och jag vet att ni har kämpat mycket för att komma dit ni är idag.
Speciellt + till Trashcan, keep it up! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Världen är ju redan klartm då spelar det ingen roll om man mergar för att det ska gå snabbare.
 

DeletedUser

Guest
En merge kan även vara en orsak till att få igång aktiviteten lite mer också :)

Och jag ska försöka hålla lågan uppe ;)
 

DeletedUser

Guest
Sanningen är ju den att världen varit vår senaste halvåret, och när det inte är en utmaning längre blir det inte kul heller, varpå aktiviteten sjunker något oerhört.
 

DeletedUser

Guest
Nej, nu hoppar jag också in i leken och hjälpa till!

precis formaterat om datorn så jag har inte hunnit fixa skype än men ska göra det så jag kan komma tillbaka till gamla kära kontot å hjälpa till det jag kan!

Dags att stänga ner världen! Lite mer fart på adlingarna kan nog göra susen ! :)

Keep it up UrbanT!

Allt heder och kärlek till mina stambröder/systrar! <3
 

DeletedUser

Guest
Behövs det någon hjälp för å stänga ner världen så kan väl jag hoppa in på något överblivet acc om det behövs med ^^
Kan förstå att ni är trötta på världen. Blev ju jag redan när motståndet började sina.
 

DeletedUser

Guest
Behövs det någon hjälp för å stänga ner världen så kan väl jag hoppa in på något överblivet acc om det behövs med ^^
Kan förstå att ni är trötta på världen. Blev ju jag redan när motståndet började sina.

Det är mycket möjligt att det finns ;) Just nu ser det ut som vi skulle behöva all aktivitet som går att få :D
 

DeletedUser

Guest
Nej, nu hoppar jag också in i leken och hjälpa till!

precis formaterat om datorn så jag har inte hunnit fixa skype än men ska göra det så jag kan komma tillbaka till gamla kära kontot å hjälpa till det jag kan!

Dags att stänga ner världen! Lite mer fart på adlingarna kan nog göra susen ! :)

Keep it up UrbanT!

Allt heder och kärlek till mina stambröder/systrar! <3

YEY Zonic <3333333

Då kanske jag ska söka ochså då?
 
Topp