UrbanT + MR = sant

DeletedUser

Guest
men asså.. om "vi" är en familj... då ska vi väl heta lika.
mörkrets riddare o urban är inte lika :S
så om en n00b skulle kolla topp 20.. skulle de inte tro att MR o urban är en familj... dessutom står det inte på någon av deras stamprofiler att de är en familj
 

DeletedUser

Guest
men asså.. om "vi" är en familj... då ska vi väl heta lika.
mörkrets riddare o urban är inte lika :S
så om en n00b skulle kolla topp 20.. skulle de inte tro att MR o urban är en familj... dessutom står det inte på någon av deras stamprofiler att de är en familj

Men förfan har du några frågor om detta tar du upp det med dina ledare, snackar inte om det på forumet precis.
 

DeletedUser

Guest
håller med.....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men förfan har du några frågor om detta tar du upp det med dina ledare, snackar inte om det på forumet precis.

Jag skulle precis skriva detsamma, bra att någon reagerade!

Jag förstår inte varför vissa ska spotta ut saker som dom inte riktigt har någon som helst aning om, låt någon ur ledningen i stammarnan sköta snacket istället. Så slipper det bli massa rykten och allt vad det nu kan vara.
 

DeletedUser

Guest
FEL!

TOTALT BORTKASTAT.

(med capslock)

Här är min edit: Ni kan gå under samma tak nu och kramas och spela sim precis hur mycket ni vill med era nyfunna vänner. Du säger att du har börjat respektera folk i UT för att dom är trevliga, men jag tappade respekten för er.

just my 2 cents...

Peace!

Måste erkänna att under kriget då man fick ett par tusen anfall emot sig så så snackade man med vissa spelare som faktiskt var trevliga och även fast man blev attackerad så snackade vi om allt möjligt och därför så tycker jag att det finns spelare i urban som man har respekt för. Sedan att man förlorade byar till vissa är en del av ett krig.

Jag tror att detta kan bli en intressant utveckling av MR/Urban familjerna.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
20 krigade mot --ST-- vi snackade med dom.. vi ska slå oss ihopp med dom nu =)?
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker någon kan ta och stänga tråden, den håller på att glida iväg och det är knappast något on-topic snack det sista :)
 
Topp