UR LED ÄR TIDEN? Piss o skit!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Startar härmed upp en tråd där alla berörda på V1 kan ventilera sina åsikter, spy galla, vräka okvädesord, få vredesutbrott, tappa sin totala sinnesro, bete sig hänsyslöst rått mot de styrande på TW när det gäller "DET TEKNISKA FEL SOM UPPSTÅTT PÅ V1 OCH DEN JÄVLA LÖJLIGA KOMPENSATION SOM VI SKA FÅ!!!"

I nuläget väljer jag själv o kommentera detta om nån dag då risken är stor att man kommer att få permbann på det allmäna för olämpligt språkbruk och beteende. Dock har jag övervägt att totalt skita i vilket då det för stunden känns som det kan kvitta fan vilket.

Så alla andra shoot för fan!!!
 

DeletedUser

Guest
Samt att en annan blir behandlad som en freakin' noob, när man skriver till supporten om en bugg i DERAS system..

Men som sagt, 2 dagars gratis prem tycker jag är lite för lite för allt slit... som man blivit av med pga "tekniskt problem"... 100-tals skarpa och 1000-tals fejks åt H-vete :(
 

DeletedUser

Guest
Håller helt med här suttit och väntat i 295 timmar på att 800 offbyar ska ramla in och vad händer 2 byar hinner gå in på morron och det andra är bara puts väck D:

Adlade från lunch igår ett gäng byar som inte heller är i min ägo vilket jag hade VB rapporter till stammen, går även att ses på stats.

Denna tid man suttit och väntat och sett fram emot att offen skulle landa fredag kväll och lördag, för att adlar står redo.:crybaby:
Är inte vårt stretande och gnetande på v1 mer värt än ynka 2 dagars prem för att återigen behöva sitta och skicka denna off och adla om byar man tagit sen lunch igår fram tills idag kl 17.00.

Alla förstår vi att detta är en datamaskin men ni måste också förstå oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Håller med här. Byar som blev adlade bara försvann. Off och adelsattacker borta!!!

Men tycker mest synd om er som skickade attacker plus adel för en vecka sedan som bara "POFF" försvann.

Säger som Sarrow, 2 dagars prem är för lite.
 

DeletedUser

Guest
Detta är då bedrövligt.

Hade skickat trupper och adel som vandrat närmare 200 timmar och tagit byar som man inte får behålla, när man sen loggade in så var allt hemma och rapporter bortaplockade.
Nu får ni banne mig ta och ge oss lite mer än bara 2 dagars pp, det är ju som att sparka på en som redan ligger.

Ni kan ju återställa så vi får ut attackerna igen och adlarna så det blir som det var innan du backade servern typ en vecka.

SKÄMS PÅ ER!!!!

Detta kommer väl bli bortplockat och yttligare straffpoäng för att man öppnar sin käft och säger sanningen.

NU ska jag dock inte lägga upp allt jag hört/ varit med om.

Men detta är då riktigt grisigt av er. Vi är en betalande kund och då ska väl ni ändå inte göra det sämre....
 

DeletedUser

Guest
Denna värld är slut sedan mycket länge. De förlorade attackerna betyder inte ett skvatt i något av de pågående uppadlingarna. Krig har inte funnits sen -SK- härjade.


Att då få två dagars prem är ju att sätt för admin att förklara att felet legat hos dom samt kompenserat för detta.

Det är bara att skicka era attacker igen. Det lär bli samma resultat som sist.
 

DeletedUser

Guest
Denna värld är slut sedan mycket länge. De förlorade attackerna betyder inte ett skvatt i något av de pågående uppadlingarna. Krig har inte funnits sen -SK- härjade.


Att då få två dagars prem är ju att sätt för admin att förklara att felet legat hos dom samt kompenserat för detta.

Det är bara att skicka era attacker igen. Det lär bli samma resultat som sist.


Bara att skicka om attacker??!!
Är du på riktigt??

Du har uppenbarligen inte fattat allt slit vi haft, delvis med att fixa i script, planera adlar och att sedan skicka ut allting.
Detta gäller inte bara oss i DH, utan även fiender och övriga spelare.. De har ju också loosat på detta, fast de gör inte som vi och protesterar.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Hmmm här har vi någon som inte vill skylta med sitt nick. Dåligt tycker jag.
Sen kan jag tillägga att jag inte gillar ditt nick speciellt mycket.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Denna värld är slut sedan mycket länge. De förlorade attackerna betyder inte ett skvatt i något av de pågående uppadlingarna. Krig har inte funnits sen -SK- härjade.


Att då få två dagars prem är ju att sätt för admin att förklara att felet legat hos dom samt kompenserat för detta.

Det är bara att skicka era attacker igen. Det lär bli samma resultat som sist.[/QUO

Inlägget är helt irrelevant i sammanhanget och som trådskapare så vill jag att du håller dig till ämnet.

Detta missöde kunde ju hänt på vilken värld som helst.
 

DeletedUser

Guest
Denna värld är slut sedan mycket länge. De förlorade attackerna betyder inte ett skvatt i något av de pågående uppadlingarna. Krig har inte funnits sen -SK- härjade.


Att då få två dagars prem är ju att sätt för admin att förklara att felet legat hos dom samt kompenserat för detta.

Det är bara att skicka era attacker igen. Det lär bli samma resultat som sist.[/QUO

Inlägget är helt irrelevant i sammanhanget och som trådskapare så vill jag att du håller dig till ämnet.

Detta missöde kunde ju hänt på vilken värld som helst.

Såvitt jag vet är du inte moderator, då ska du kanske hålla dig till ämnet i stället för att leka moderator. Som jag ser det är en två dagars prem kompensation helt rimlig. Det är ju det du är upprörd över, att kompensensationen är för dålig för det fel som blivit.

Jag antar att alla spelare fått denna kompensation, även de som aldrig betalt.

Se kompensationen i relation till stammen som vinner efter fem till sju års hårt arbete. det ger 30 dagar premium om du orkar starta en ny värld.. Då känns två dagar som helt rimligt här.

Visst kunde det hänt på en annan värld. och visst kunde det då ha haft andra konseqvenser, men nu hände det på en död värld så inte så mycket att tjafsa om egentligen.

Att skrika och gapa på TW teamet gör ju inte saken bättre i alla fall. De har säkert gett er vad ledningen godkänt. Bit i hop och spela vidare istället. problemet är uppmärksammat, kompensation utdelat och det är inte mycket mer att orda om.
 

Simon1900

New Member
Reaktionspoäng
0
Bara att skicka om attacker??!!
Är du på riktigt??

Du har uppenbarligen inte fattat allt slit vi haft, delvis med att fixa i script, planera adlar och att sedan skicka ut allting.
Detta gäller inte bara oss i DH, utan även fiender och övriga spelare.. De har ju också loosat på detta, fast de gör inte som vi och protesterar.

Skål kruxet för att man får använda svärord! Slit? Ni tog hela skitten o bombade oss till helvetet.

O fan, vem tjuter över sånt här? Seriöst, ni har redan vunnit allting GZ! roflroflrofl :crybaby:
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
håller med

men det blir väll en backning igen nu är den uppe i Genererades på 15491 ms och det är häftigt att skicka adel på men....
 

DeletedUser

Guest
Skål kruxet för att man får använda svärord! Slit? Ni tog hela skitten o bombade oss till helvetet.

O fan, vem tjuter över sånt här? Seriöst, ni har redan vunnit allting GZ! roflroflrofl :crybaby:

Sist jag kollade så spelade på sarrow på sarrow, kruxet på kruxet. Blanda inte ihop 2 olika personer.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Om man gör en rollback så är det av en bra anledning. Såklart är det hela väldigt beklagligt men vad ska teamet göra åt saken?
Visst man kan tycka att två dagars premium är lite i minsta laget, men så länge det kompenserar för den tid som gick förlorad (man fick ta en backup som inte var äldre än 2 dagar) så är det helt rimligt.

Vad vill du egentligen komma med den här tråden? Att skapa en tråd bara för att gnälla kommer inte göra att era attacker kommer fram.

Ni får väl helt enkelt hoppas på att det här var sista större problemet på V1 innan världen slutligen stängs ner :)
 

DeletedUser

Guest
Och där tror jag det är dags att stänga denna tråden.

Problemen som vi upplevde med v1 häromdan ledde till att våra tekniker fick fixa en back up till världen. Detta gjorde i sin tur tyvärr så att alla attacker/försvar som hade skickats innan problemet åkte tillbaka till sina original byar.
Vi beklagar att detta hände och ber om ursäkt till alla som drabbades.

Tråd låst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp