Ur den täta dimman som håller sig....

DeletedUser

Guest
...ovanför de många storslagna slag som har utspelats på värld 14 så kan man skymta en segrande stam i horisonten.
Denna stam har fått genomlida svett, tårar och blod och har genom sin tapperhet, lojalitet till varandra gått till TribalWars.se egna Hall of Fame!


Därför vill vi i teamet vill gratulera stammen SuSa som den segrande stammen av värld 14 och de har även lyckats adla 100% av alla spelarägda byar!

Så ett stort grattis till er och vi hoppas att ni har haft det mycket roligt under eran tid på värld 14!

__________________________

Värld 14 kommer att stänga helt och hållet om en vecka, dvs den 17:e Augusti, ett Hall of Fame kommer att komma upp inom några dagar efter att världen har stängts.

Med Vänliga Hälsningar

Ert TribalWars Team

Detta har skickats till samtliga spelare på värld 14.
 

DeletedUser

Guest
Litet tillägg för er som vann, efter HoF är uppe skickar man in en ticket så sätter vi in vinsten på ert konto.

Grattis!
 

DeletedUser

Guest
Värld 14 är nu stängd helt och hållet.

Vi tackar alla spelare som har spelat på värld 14 och hoppas att vi ser er på någon ny värld i framtiden.:)
 

DeletedUser

Guest
när stängs världen???

Den skulle stängts igår men jag adlade en barbarby imorse.

Det verkar som värld 14 är borta som tillval nu.

"Värld 14 kommer att stänga helt och hållet om en vecka, dvs den 17:e Augusti" => innebär ingen tillgång till våra konton alls.

Det hade varit skönt med lite tagen hänsyn till de som är korkade liksom jag som utgick från att det var det hektiska adlandet av byar och den hårda striden om placeringarna som stängdes.
Vi har ett antal på semestrar och mycket är ännu osagt inom stammen. :(
En "Hejdå-vecka" som på värld 3 borde fasiken vara obligatorisk!
 

DeletedUser

Guest
Hej TräskTroll.

"Hejdå veckan" som du kallar det tog slut igår.=)
10/8 så annonserade jag SuSa som vinnare av värld 14, det betyder att värld 14 redan där officiellt är avslutad. Sen brukar jag alltid ge världarna en vecka efter annonseringen innan den riktiga stängningen så att ni kan ta farväl av era stamkamrater och övriga vänner, då jag själv som spelare vet att det är viktigt.:)
Sen blev det lite problem från min sida som gjorde att jag kunde stänga världen först idag, men jag hoppas att ni överlever det.
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Åh Träskis......ja mycket är osagt men å andra sidan så skulle det ta en väldans tid innan vi pratat färdigt.
Vi heter ju inte SuSa för inget. :D

Du är en underbar vän, en stor spelare och en härlig ledare.
Vi ses på träffen.
 

DeletedUser

Guest
Åh Träskis......ja mycket är osagt men å andra sidan så skulle det ta en väldans tid innan vi pratat färdigt.
Vi heter ju inte SuSa för inget. :D

Du är en underbar vän, en stor spelare och en härlig ledare.
Vi ses på träffen.

Vi ses på TRÄFFARNA! :cool:
Och värld 21. ;-) :p

Keep on rocking, girl... ;-)
 
Topp