Uppsägning iap och krigsförklaring mot -st2-

DeletedUser

Guest
Då vi sett allt mer tigrar den senaste tiden i vårt närområde där GoWs tappra krigare och dess anhöriga i befinner sig så känner vi ett ökat behov utav att säkra upp våra områden, skydda våra barn och kära.

Vi vill med detta meddela att GoW om 2 veckor kommer ingå i offentlig jakt utav alla tigrar som ses i våra områden.

Med andra ord, GoW förklarar här med krig emot -ST2- som börjar om 21/9kl 18.15

/Gow-familjen
 

DeletedUser

Guest
Lycka till bägge två, även om jag är tämligen partisk :awsm:
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Hur var det man sade i förra seklet.

Kriget är nu kommit till vår dörr som skall avsluta alla krig i denna värld!

Var hälsad ni hedervärda som håller avtal och jag önskar er en trevlig och rolig höst.

/Hoaa
 

DeletedUser

Guest
Roligt detta skall bli!, inte helt oväntat men :)


Och respekt för att ni håller era avtal! + poäng!


/D
 

Ninja Leffe

New Member
Reaktionspoäng
0
Är detta början på slutet på V3 mån tro. Jag är nästan beredd på att säga så iaf. Det lär ta sin tid, men när detta krig är över bör V3 vara avklarad i mitt tycke.

(kom igen nu GoW, nu ser vi till att avsluta detta på ett bra sett)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Kolla på alla andra världar. Ett krig avslutar inte en värld (Kanske indirekt men inte från start) Ofta bildas det en mindre stam efter, som dock inte är i närheten av den stam som tappar iofs. Så jag tror detta är ett av 3-5 krig mot slutet.
 

DeletedUser

Guest
Är detta början på slutet på V3 mån tro. Jag är nästan beredd på att säga så iaf. Det lär ta sin tid, men när detta krig är över bör V3 vara avklarad i mitt tycke.

(kom igen nu GoW, nu ser vi till att avsluta detta på ett bra sett)

kan stämma ganska bra de där!
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Kolla på alla andra världar. Ett krig avslutar inte en värld (Kanske indirekt men inte från start) Ofta bildas det en mindre stam efter, som dock inte är i närheten av den stam som tappar iofs. Så jag tror detta är ett av 3-5 krig mot slutet.

Kommer knappast bli den sista striden då den vinnande sidan måste göra upp efteråt. Dock kommer denna strid antagligen vissa vilken sida som vinner den norra eller den södra.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Kommer knappast bli den sista striden då den vinnande sidan måste göra upp efteråt. Dock kommer denna strid antagligen vissa vilken sida som vinner den norra eller den södra.

Tror det kommer sluta med en stor merge mellan antingen DVH-GOW eller Sydalliansen. Tror den senare är mest i dagsläget då dem har övertag som jag ser det. Både i teamspirit och i krigen. Skall dock bli intressant och se vad GOW kan stå till tjänst med :D
 

DeletedUser

Guest
Nice =)
Lycka till GoW !
Har er som vinnare! hehe
Tror ni kommer lyckas med detta..Krigar moralen är Hög i denna stam
 

DeletedUser

Guest
Vad som händer på värld tre kan nog bli kanska svårt att förutse, det är ju inte en värld som hållit sig inom ramarna egentligen, det har vi V3-spelare aldrig brytt oss om! ;)

Vi får se hur det här kriget blir, för vi ska inte förglömma att DVH och GoW inte alltid drar helt jämnt. Inte heller så har ST, MASH och Elite en helt okompliserad historia. LCN har tidigare varit ett mobboffer och CAF, ja CAF är kanske den enda stam man idag kan räkna bort. Fast, å andra sidan så trodde vi att CAF gick att räkna bort även när AIE rekryterade in deras storspelare. Men nej, då kom deras akademi på fötter på andra sidan världen... ^^

Så, summar blir kanske att jag går off topic och att V3 har många knutar att reda ut innan det är klart vilken färg det längsta repet har. (Gåtor ftw...)
 

DeletedUser

Guest
Tigrar är fridlysta! :awsm:

Ska bli intressant. Turligt nog har jag deffat mina frontbyar den här gången och lärt mig extremt mycket från vår förra sammandrabbning så jag tror att jag inte kommer att tappa en enda by som jag äger just nu till er. :D

Jag tror och hoppas att CAF blir den näst sista stammen i denna värld! ;) Så himla sköna medlemmar.

Alla som vill kan bli tigerfaddrar på WWF's hemsida eller genom att förklara krig mot GOW!;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag kommer bara säga en sak, grattis till den som tar detta krig och avgör V3's fortsatta existens oavsett sida :)
 

Micke89

New Member
Reaktionspoäng
0
Tigrar är fridlysta! :awsm:

Ska bli intressant. Turligt nog har jag deffat mina frontbyar den här gången och lärt mig extremt mycket från vår förra sammandrabbning så jag tror att jag inte kommer att tappa en enda by som jag äger just nu till er. :D

Jag tror och hoppas att CAF blir den näst sista stammen i denna värld! ;) Så himla sköna medlemmar.

Alla som vill kan bli tigerfaddrar på WWF's hemsida eller genom att förklara krig mot GOW!;)

Får tacka för det :) Japp och vi spammar värst i hela värd tre ;) På vilket sätt de får ni goware lista ut själva ;)
 
Topp