upprop till gow´s kloka medlemmar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
de i gow som nu inser att skutan är på väg att sjunka kan kontakta mig så fixar vi en lösning på problemet.
Mer behövs inte sägas här.
 

DeletedUser

Guest
Du e ju bara för patetisk. Jag skulle nog vilja skriva att dom är mer sammansvetsade än på länge.

När ska du sluta med dina metoder, inser du inte att du gör dig till åtlöje?
 

DeletedUser

Guest
Om någon ska gnälla så e det väl endå Caf2?
Men du kanske för deras talan?

Caf2 sket i det blå skåpet och man får nu stå till svars för sina handlingar. GoWs medlemmar e så pass skärpta och lojala så jag tror du kniper efter halmstrån.

GoWs ledning är även eniga, Det e ingen som kör över någon annans gemensamma tagna beslut...samma sak gäller ju i DVH.
Det e mer än man kan säga om Dig o Lobo...så frågan e vem som "sjunker" ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Om någon ska gnälla så e det väl endå Caf2?
Men du kanske för deras talan?

Caf2 sket i det blå skåpet och man får nu stå till svars för sina handlingar. GoWs medlemmar e så pass skärpta och lojala så jag tror du kniper efter halmstrån.

GoWs ledning är även eniga, Det e ingen som kör över någon annans gemensamma tagna beslut...samma sak gäller ju i DVH.
Det e mer än man kan säga om Dig o Lobo...så frågan e vem som "sjunker" ;)

haha fortsätt sväva i det blå du:)
 

DeletedUser

Guest
Givanade samtal med dig Mr Gangbang...
Märkligt att du gnäller...har vi gnällt i DVH på era metoder?

Eftersom samtalet förs på en 10-årings nivå så väljer jag att lämna det ;)

Tata...
 

DeletedUser

Guest
Sjunkande skuta? Måste vara vår nyinköpta atomubåt du pratar om som går ner i undervattensläge...

För den delen fick vi ju lite hot från Er för inte så länge sedan? Var det så pass tomma ord att Ni måste försöka värva tillbaka K46 igen eller?
 

DeletedUser

Guest
de i gow som nu inser att skutan är på väg att sjunka kan kontakta mig så fixar vi en lösning på problemet.
Mer behövs inte sägas här.

Hej,

Jag uppskattar ej att andra stammar uppmanar GOW-spelare att byta stam eller liknande. Om du vill diskutera detta kan du skicka ett PM till mitt konto i V3.

Mvh / 7grand
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Intressant och se Mash utala sig sådär mot v3s största stam. Får se hur länge mash överlever nu, för ja anar att gow är rätt ilskna utav sig när nån försöker sabotera deras stam.

Så Mashs medlemar ni är fria och ansöka ny stam ;) Medans ni har tid höhö
 

DeletedUser

Guest
Intressant och se Mash utala sig sådär mot v3s största stam. Får se hur länge mash överlever nu, för ja anar att gow är rätt ilskna utav sig när nån försöker sabotera deras stam.

Så Mashs medlemar ni är fria och ansöka ny stam ;) Medans ni har tid höhö

ja ser ingen mening o vara rädd för gow....95% av dom vet inte hur man skickar adelståg ordentligt :D
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Intressant och se Mash utala sig sådär mot v3s största stam. Får se hur länge mash överlever nu, för ja anar att gow är rätt ilskna utav sig när nån försöker sabotera deras stam.

Så Mashs medlemar ni är fria och ansöka ny stam ;) Medans ni har tid höhö

men snälla söta:) varför skulle vi hindra någon att byta stam?
I mash finns bara vuxna medlemmar så vem skulle hindra dom att byta?
tid fattade jag inte vad du menade? hur lång tid tar det att söka ny stam?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp