Uppgradering farmning

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Kom på att det vore bra om man får se sammanlagt hur mycket man farmat inne i simulatorn eller någonstans så man vet hur mycket ens trupper dragit hem totalt så man kan planera vad man ska bygga och vad man har råd med, det skulle man tjäna tid på^^
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är bara och hålla musen över bemärkelsen som heter ''Du har farmat in 10.00 resurser''.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Är bara och hålla musen över bemärkelsen som heter ''Du har farmat in 10.00 resurser''.

Ja det vet jag men, när trupperna är påväg hem så ska man kunna se vad alla dem har med sig sammanlagt, om jag t.e.x har 15 farmer påväg hem så kan jag se i simulatorn vad alla dem har med sig hem.
 

DeletedUser

Guest
Kom på att det vore bra om man får se sammanlagt hur mycket man farmat inne i simulatorn eller någonstans så man vet hur mycket ens trupper dragit hem totalt så man kan planera vad man ska bygga och vad man har råd med, det skulle man tjäna tid på^^

Då är det bara att hålla musikonen över den dagliga utmärkelsen ''Dagens rövare'' så kan du se hur mycket du dragit in hittils men inte hur mycket du kommer dra in, tyvärr :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bra förslag, men om du farmar 4h bort med lc och allt kommer hem olika tider? INTE like användbart längre.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jättebra idé!

Jo Henrik338, när trupperna kommer hem dras den ress de bär med sig av från denna nämnda räknare.
 
Topp